Тим не менше необхідність розвитку цього виду транспорту є, то ж за словами начальника міського управління транспорту і зв’язку Віталія МИРОНЮКА, тариф потрібно підігнати під обґрунтований, можливо, тоді й інвестор на великогабаритні автобуси знайдеться. Наразі ж на ринку пасажирських перевезень працює лише ВАТ “Рівнепасвантажтранс”, який надає послуги з перевезення пасажирів автобусами, що працюють у режимі маршрутного таксі. А відтак і усі пільгові категорії населення воно возить безкоштовно. При цьому починаючи з 2007 року дотації з бюджету за це були зведені фактично до нуля. Та й вартість проїзду у 60 копійок не дозволяє, навіть при великому бажанні, оновлювати рухомий склад автобусів великою та середньою місткістю.
При цьому, що цікаво, підприємство планує за рахунок власних коштів відновити маршрут №1 “Льонокомбінат - с.Ювілейне” і пустити у рейс два автобуси.
Якщо ж у місті з’являться потенційні інвестори, яких не задовільнятиме встановлений тариф на проїзд, його піднімуть. Щоправда, міське управління транспорту і зв’язку одразу просило встановити тариф 1,75 грн, та у Києві на чотири місяці погодили лише одну гривню. Потім, кажуть, може знову піднімуть.