Згідно з цим дослідженням, проведеним уже не щодо обласних центрів, а щодо областей, найгірший стан дорожнього покриття в Одеській та Івано-Франківській, а найменше потребують ремонту дороги на Київщині. Рівненщина, за даними Navizor, має 35% повністю зношених доріг і з такими показниками перебуває на 9-му місці.
Також Navizor визначив у кожній області п’ять райцентрів з найгіршим станом дорожнього покриття. У Рівненській області в таку п’ятірку увійшли Острог, Корець, Володимирець, Гоща і Сарни.
Пряма мова
Міський голова Рівного Володимир ХОМКО:
– Рідко коментую результати соціологічних досліджень, бо багатьом просто не довіряю. Довіряю лише тим, які проводять незаангажовані структури. Для прикладу, канадський уряд замовляє щорічний рейтинг якості життя в містах, і за підсумками цього рейтингу ми четверті в Україні. Так само й Корпорація підприємств міського електротранспорту України «Укрелектротранс» проводить дослідження, що базуються на об’єктивних даних, щодо рівня стану тролейбусних підприємств України. Наше комунальне підприємство «Рівнеелектроавтотранс» у цих дослідженнях лідирує вже другий рік поспіль.
Для мене, признатися, були досить несподіваними результати досліджень стану доріг сервісом Navizor. Хоча я не маю причин, щоб не довіряти цьому рейтингу, адже його провела абсолютно незалежна структура. І, звичайно, приємно, що ми тут на першому місці. Розумію, що люди, які їздять за кордон, бачили в Любліні чи Берліні дороги кращі. Але ж і бюджет Любліна (з врахуванням специфіки формування деяких статей витрат) в десять разів більший, ніж бюджет Рівного. Я це точно знаю, бо Люблін – місто-побратим Рівного. Тому, маючи наші доволі скромні ресурси, ми у сфері утримання і будівництва доріг, як і в інших галузях, виглядаємо на фоні України досить пристойно. Наші дороги незалежні експерти визнали кращими в Україні. Сподіваюсь, що після того, як ми капітально відремонтуємо вулиці Шухевича, Макарова, Орлова і ще декілька доріг, це місце закріпиться за нами надовго. В будь-якому разі будемо докладати для цього зусилля.