Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №936 від 24.10.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Сучасні технології

Якщо заливати дороги бетоном, то через 5-10 років нам не буде чого ремонтувати

Якщо заливати дороги бетоном, то через 5-10 років нам не буде чого ремонтувати

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Спеціальні добавки для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС» забезпечать їхню надійність і довговічність»

Проблема українських доріг – не у відсутності грошей, а у відсутності правильної, науково обґрунтованої, прорахованої не на 5-10, а на 50 років національної стратегії будівництва та утримання дорожньої інфраструктури країни. В економічно невиправданому ігноруванні по­передніми керівниками дорожньої галузі світового досвіду застосування цементобетонних доріг (ЦБД), акцентує кандидат технічних наук Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ, директор НВП «МІСТІМ» – відомого українського розробника та виробника спеціальних добавок для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС». «Якщо Україна почне раціонально використовувати власні природні ресурси і заливати дороги бетоном, звільняться величезні фінансові ресурси на інші потреби», – зауважив Сергій Михайлович.

Напередодні професійного свята дорожників Сергій Чудновський уже не вперше (див.: «Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально», «РР», 8.08.2019) відстоює в «Рівне-Ракурсі» необхідність будівництва автомобільних ЦБД, які мають низку безперечних переваг: експлуатаційних, екологічних, економічних.

Якщо Україна перейде на цементобетонні дороги, вона менше залежатиме від північного сусіда

Під час спільного брифінгу з міністром транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Олексієм Авраменком у рамках Другого форуму регіонів, який відбувся 3-4 жовтня цього року в Житомирі, міністр інфраструктури Владислав Криклій запевнив, що в найближчі п’ять років в Україні будуватимуть автодороги із застосуванням сучасних технологій, серед яких і цементобетонні дороги за прикладом Білорусі. Отже, ідея будівництва ЦБД, нарешті, здобула державну підтримку. Інакше й бути не може. Об’єктивні наукові дослідження та порівняльний аналіз будівництва автомобільних доріг з асфальтобетону і цементобетону підтвердили: бетонні дороги завжди були більш довговічними, ніж асфальтові. Завжди! За словами експертів, при якісному укладанні та з належним обслуговуванням асфальт може протриматися до 30 років, тоді як цементобетонна дорога служитиме до 60 років.

Україна прагне інтегруватися до Євросоюзу, а в ЄС добре вміють рахувати гроші. Якщо дорога з бетону і цементу якісніше та дозволяє економити, там побудують саме її. На відміну від України, щороку таку дорогу перекладати не вийде, і попіаритися на дорогах перед виборами теж. До того ж, якщо Україна перейде на ЦБД, вона менше залежатиме від північного сусіда. Росії вигідно постачати нам бітум – для неї це один важелів економічного закабалення України та підтримки власної економіки коштами українських платників податків.

Бетонна дорога потребує першого «косметичного» ремонту тільки після

12-ти років служби

Попри те, що первісна вартість будівництва бетонної дороги вище, ніж асфальтової, в довгостроковій перспективі загальна собівартість «бетонки» виявляється набагато нижче, зважаючи на свою економічність в обслуговуванні. Якщо довговічність бетонних доріг 20-25 років до першого ремонту, то асфальтових – максимум 5-10 років, після закінчення яких потрібен комплексний ремонт або повна заміна дорогого асфальтового покриття. Побудувати один кілометр асфальтової дороги в півтора рази дешевше, ніж бетонної. Але витрачаються на бетонні дороги тільки тому, що вони незалежні від сезону і в них можна перебачити підігрів покриття взимку за рахунок джерел альтернативної енергетики.

Найголовнішою перевагою бетонної дороги є тривалий термін її служби завдяки винятковій міцності. Деякі дослідження в США, де бетонні дороги успішно використовуються і контролюються протягом багатьох років, переконливо показали, що середній термін служби бетонного полотна складає 34 роки, що у два рази відрізняється від фізичного життя асфальту – 17 років. Держава витрачає мільйони на ремонт асфальту, який вимагає середнього ремонту кожні 3-5 років з повною реабілітацією після 17-ти, в той час як бетонна дорога потребує першого «косметичного» ремонту тільки після 12-ти років служби.

Цементобетонна дорога складається тільки

з натуральних матеріалів і екологічно чиста

Є ще низка переваг ЦБД, на які, вважаю, варто звернути увагу:

+ Бетонні дороги більш комфортні для їзди, їхня поверхня краще уберігає транспортні засоби від ковзання і занесення. Гальмівний шлях нижче на бетонній дорозі, а не на асфальті. Після дощу вона висихає набагато швидше.

+ ЦБД може бути побудована майже при будь-яких кліматичних умовах, натомість асфальт може укладатися тільки при температурі повітря не нижче 15° С і тільки на суху поверхню.

+ Асфальт – це суміш мінеральних матеріалів (щебеню, піску), зв’язана бітумом, який є похідним нафти, що призводить до викиду шкідливих речовин на деяких етапах його виробництва, а також і до змін у своїй хімічній структурі під дією бензину, дизельного палива, мазуту, розчинників та інших речовин. Цементобетонна дорога складається тільки з натуральних матеріалів і повністю екологічно чиста.

+ ЦБД більш безпечні для водіння в умовах низької освітленості. Бетон на 30%-50% світліше, ніж асфальт, тож поглинає менше світла, що забезпечує кращу видимість у нічний час.

+ Транспортний засіб, який їде по гладкій бетонній дорозі, споживає менше палива.

Будуючи бетонні дороги, маємо повністю замкнуту на вітчизняний ринок технологічну схему

В нашій країні використання цементобетонних систем доцільне передусім на дорогах з високою інтенсивністю руху великовагового транспорту, особливо на півдні. Їх вигідно використовувати не тільки на міжнародних і національних дорогах, а й на регіональних та місцевих. Будуючи ЦБД, маємо повністю замкнуту на вітчизняний ринок технологічну схему. Камінь і вугілля – українські, цемент виробляється із місцевої сировини, щебінь та пісок – зі сільських кар’єрів. Отже, ставка на цементобетонні системи – це і зменшення залежності гривні від долара, і створення нових робочих місць для українців.

Сучасна хімія дає можливість виготовляти довговічні та високоякісні бетони. Якщо робити так, як я це бачу, і витратити трошки більше коштів, то укладена з дотриманням усіх вимог «бетонка» не потребуватиме ремонту 50-60 років. Але скупий платить двічі. Та ми не настільки багаті, щоб будувати дешеві дороги. НВП «МІСТІМ» вирішує проблему підвищення довговічності автодоріг і дорожніх споруд активним методом – за рахунок, наприклад, введення до складу бетону органічних полімерів та застосування захисних покрить як у процесі виготовлення бетону, так і під час його експлуатації, наближаючи таким чином цементобетон за деякими показниками, зокрема при динамічних перевантаженнях, до асфальтобетону.

Ми готові взяти на себе частку відповідальності за надійність і міцність цементобетонних доріг

Виготовлення дорожнього бетону з високими показниками довговічності, морозостійкості, атмосферостійкості, зносу, водонепроникності, корозійної стійкості цементного каменю стало можливим завдяки застосуванню в інноваційному продукті НВП «МІСТІМ» спеціальних гідрофобних полімерів, які принципово змінюють характер роботи бетону під впливом агресивного середовища. Якісні автодороги в Україні – це реально. А тому ми готові взяти на себе свою частку відповідальності за надійність і міцність цементобетонних доріг.

Користуючись нагодою, щиро вітаю з професійним святом – Днем дорожника – працівників та ветеранів дорожньої галузі Рівненщини. Ваша сумлінна щоденна праця забезпечує ефективне функціонування транспортного комплексу і дорожньої інфраструктури області, перевезення пасажирів та вантажів усіх галузей народного господарства. Бажаю всім вам добробуту, нових професійних здобутків, наснаги та оптимізму, успішної роботи на благо українського народу!

24.10.2019Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ, кандидат технічних наук, директор НВП «МІСТІМ»

Компанія НВП «МІСТІМ» м. Рівне, вул. Курчатова, 18-і, 33018; тел.: (0362) 63-66-14, моб. (050) 339-24-20; nvpmistim@gmail.com; www.mistim.com.ua


Переглядів: 1745

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21188)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17331)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14561)
• Допомога під час карантину [967] (14484)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14321)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14135)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14008)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13980)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13972)
• Живи до ста! [965] (13954)
• Бюджет і ми… [965] (13890)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13882)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13757)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13667)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13661)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13610)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13218)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13193)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (541)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (73)
• Тонкощі заварювання кави (68)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (68)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (68)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (65)
• Небезпека вологих серветок (63)
• Часникові стрілки корисніші за часник (62)
• Особливості вживання видів води (61)
• Пиріг «Чорний ліс» (61)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (60)
• А ваш шампунь безпечний? (58)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (57)
• Нецукровий діабет (54)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (50)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"