З-поміж 1054 перевірок суб’єктів господарської діяльності, які провели фахівці, лише у тридцяти (!) права споживачів не були порушені. З реалізації зняли більше ніж на 6 мільйонів гривень продукції.
Найбільше скарги рівнян, які надходили у минулому році до управління, в тому числі - Громадської приймальні, стосувалися якості продовольчих і непродовольчих товарів, послуг та ресторанного господарства.
За 2009 рік в управління надійшло 540 заяв, скарг та пропозицій на неякісно надані послуги суб’єктами господарської діяльності. Із перевірених 354 підприємств сфери послуг різних форм власності порушення законодавства встановлено у 340, тобто у 96 відсотках від перевіреної кількості підприємств.
На постійному контролі й якість надання житлово-комунальних послуг. Під час перевірок ЖКП встановлено, що вони працюють неналежним чином. Споживачам безпідставно відмовляють у заміні елементів житлових будинків. Наприклад, періодичність покриття дахів з рулонних матеріалів у будинках становить 10-15 років, однак на практиці це не дотримується.
В окремих населених пунктах водопостачання та водовідведення надається взагалі без ліцензії на це.
Що ж до порушень у сфері перевезень, то пасажири вже геть забули, коли водії оголошували зупинку, видавали квитки, а в окремих випадах бачили кнопку екстреної зупинки.