Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №288 від 19.04.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Усміхніться!

“…ха. 2007”,

або Подорож придорожнього колоса

Цю історію мені розповів друг, тому за її достовірність хай відповідає він сам. Було це місяць тому, коли наш Прем’єр мав приїхати на Рівненщину, аби вкотре побродити по “Рівнеазоту” та інших великих підприємствах, чи відвідати наші визначні місця.

Та ось, якісь заповзяті прихильники Януковича згадали свої “тому що…” - шедеври 2004 року і, мабуть, вирішили поставити ще один бігборд. Замовили у фірмі, яка виготовляє ці рекламні щити, таке собі вітрило корабля на вічній стоянці обабіч дороги. Заплатили за нього, кажуть, шість тисяч гривень.

Фірма добросовісно викопала яму, в підготовлену опалубку з арматурою вгатила декілька машин бетону. Тож молодий виконроб, Олексій (нещодавно закінчив навчання на будівельному факультеті “водного”) тепер походжає вздовж дороги та милується своєю роботою:

- Цього бігборда видно аж за кілометр. Хто ж міг подумати, що мій перший об’єкт буде не на заводі, не в мікрорайоні, де мало хто його помітить, а тут - на в’їзді в Рівне. З цієї магістралі його побачать тисячі, та ні, мільйони людей… Треба буде його сфотографувати.

Свіжий вітерець навіював запахи ранньої весни. Виконроб підійшов до нещодавно залитого фундаменту, і пальцем так розлого вичавив на свіжому бетоні: “Лёха. 2007”.

Минули потрібні 28 днів, і Олексій знову прибув на цей об’єкт. Сьогодні монтуватимуть колони і каркас “корабля придоріжжя”. Виконроб до такого урочистого моменту вже підготувався - позичив у мене цифровий фотоапарат. Усе змонтовано, стоїть, як скеля.

- Поки ще не повісили чий-небудь “фейс” - це мій перший шедевр, і його всі бачать таким, як я його зробив, - сказав Олексій і почав увічнювати в пам’яті мого фотоапарата свою щоглу без вітрил. Коли закінчилося місце на “флешці” фотоапарата, він сказав:

- Ось і все. Напис “Лёха. 2007” навічно залишиться на цьому фундаменті і років через “надцять” буду показувати дітям свій перший об’єкт.

Поїхав на Театральну площу, і ще встиг до кінця робочого дня здати фотографії в друк.

Наступного ранку Олексій забрав “фотки” і поклав їх своєму шефу на стіл. Той глянув і сказав:

- Вітаю з почином. Тепер треба їхати до замовника обмивати акти виконаних робіт. Він уже телефонував і казав, що привезли розмальоване полотно, яке будуть клеїти.

Приїхали. Обмили акти. Завантажили полотно і ескортом (спереду замовник, позаду Олексій зі своїм шефом) поїхали на об’єкт. На черговому перехресті ескорт розірвався - будівельники застрягли в “пробці”.

Через декілька хвилин у шефа задзвонив мобільний:

- Ти кого це вирішив “надути”. Ану швидко на об’єкт, а то на порошок зітру!

Шеф глянув на Олексія - того теж охопила паніка. Та на “об’єкті” вона вже переросла в повний жах - “фрегат” відплив. Там, де ще вчора стояв бігборд, тепер виднілися тільки дві ями від фундаменту…

Виявилося, що “Укравтодор” отримав вказівку прибрати на цій ділянці всі несанкціоновані придорожні будівлі. Олексій з’ясував, куди відвезли його конструкцію, і вони поїхали на смітник. Там дійсно лежав його понівечений корабель, а на шматку бетону ще можна було розібрати напис “…ха. 2007”.

Але ж робота була зроблена вчасно, якісно, фотографії є, акти підписані.

Потім, коли Олексій повертав мені фотоапарат, він сказав, що, повернувшись у будуправління, його шеф ще довго реготав і розповідав цю історію своїм знайомим. А молодому виконробу навіть дали премію - як компенсацію за моральні збитки. Адже тепер буде ще одне замовлення на схожу конструкцію в тому самому місці.

19.04.2007Антон СКВОРОНСЬКИЙ



Рівне-Ракурс №10 від 19.04.2007p. 
На головну сторінку