![]() |
№460 від 04.08.2010p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Як нас дурять
Під час поїздки машиною чоловік побачив молоду людину, що “голосує” на узбіччі (неподалік від магазину теле-, відео-, побутової техніки) з коробкою від телевізора. Вирішив, а чому б не підзаробити, тим більше важливих справ не було. Пасажир попросив довезти до певного місця, попередньо заїхавши ще за декількома адресами, пообіцявши при цьому кругленьку суму винагороди. Зануривши телевізор у багажник, вирушили у дорогу. Їздили цілий день… Під час чергової висадки водій чекав на пасажира біля якогось під’їзду. Хвилювань не було - який дурень кине новий дорогий телевізор? Минула майже година, а пасажир ніяк не повертався. Нарешті, не витримавши, водій відкрив коробку, а там лише картон та каміння…
Через деякий час водієм опанувало певне занепокоєння. Почекавши ще трохи, він вирішив заглянути у валізу. Всередині знаходилося каміння, дбайливо загорнуте у старі газети. Як людина обережна та кмітлива, водій почав прогнозувати можливий розвиток подій. Варіант з бажанням просто не заплатити за проїзд відпав через чималу вартість самої валізи. Крім того, малоймовірно, що настільки ретельну упаковку і тривалу комедію провели заради такої скромної мети. Швидше за все, “туристи” планували повернутися з підмогою, розкрити валізу і сказати, що там було щось цінне... Добре хоч водій вчасно збагнув, що справа нечиста, і відразу поїхав подалі від місця очікування.
Що робити?
Досвід показує, що більшість маршрутів з проміжними зупинками і очікуванням може принести цілу купу неприємностей. При цьому варіант “ретируватися без оплати” є найменш негативним підсумком поїздки. Не слід брати участь у таких домовленостях, тим більше, коли пропонують залишити запакований залог. При цьому доброзичлива зовнішність клієнта може бути оманливою.
04.08.2010 | Дмитро ГУБАНОВ |
Рівне-Ракурс №460 від 04.08.2010p. На головну сторінку |