Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №514 від 18.08.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ринок

Якісне пальне є

Якісне пальне є

Цінова ситуація на роздрібному ринку пального нинішнього тижня залишається стабільною, на рівні середини минулого тижня і найближчими днями навряд чи зміниться.

Тому ми вирішили з’ясувати для себе, у чому різниця між імпортним пальним та вітчизняним і попросили розповісти про це одного з керівників мережі АЗС “Олас” Віталія ПЕРШОГУБУ.

- У цілому в Україні сьогодні є два види пального - так зване “ДОСТівське”, тобто зроблене за стандартами, які хоча і змінилися за останні двадцять років, але не дуже відрізняються від того бензину та солярки, що виробляли ще за часів існування Радянського Союзу і пального “Євро стандарту 3 або 4”. Різниця між ними є. Останнє здебільшого в нашу країну завозять.

Якщо у вас машина СНДевського виробництва, або іномарка старше двох-трьох років, то “ДОСТівське” пальне двигуну аж ніяк не зашкодить. Зрозуміло, якщо воно нормальної якості. Інша справа - неякісний бензин. Його можна досить просто виявити. Якщо ви приїхали на заправку і, вставивши пістолет в горловину баку, відчуєте незвичний запах, то швидше за все бензин неякісний. Так само, коли з вихлопної труби при роботі двигуна почне тхнути газом або сірководнем, будьте впевнені - ви заправилися неякісним пальним.

До речі, неякісним може бути не тільки традиційне пальне, а й імпортне. Інше питання, чи можна на імпортному бензині більше проїхати. Це доволі важко виміряти, хоча б тому, що навіть заправивши однакову кількість пального, треба враховувати різні режими роботи двигуна в місті та на трасі, затори на дорогах, прогрів авто та температуру повітря, погодні умови. Все це впливає на витрати пального. Я спробував зробити власні заміри і можу сказати, що на імпортному пальному економія складає від 3 до 5 %. Хоча повторюсь, абсолютно точних даних тут просто не може бути.

18.08.2011Записав Володимир КОНЄВ



Рівне-Ракурс №10 від 18.08.2011p. 
На головну сторінку