Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №526 від 10.11.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

З комуналкою розберуться за Вас

З початком осінньо-зимового сезону скарг мешканців області щодо надання комунальних послуг збільшилося в декілька разів.

- Найчастіше громадяни звертаються зі своїми проблемами у зимовий період, адже в цей час вони знаходяться переважно у будинках. Суми оплати комунальних послуг однозначно зростають. Тоді громадяни починають замислюватися, якої якості послуги отримують, - розповідає заступник начальника управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Володимир РАЧИНСЬКИЙ. - Якщо споживач хоче отримати якісні послуги, він має укласти угоди з усіма виконавцями комунальних послуг. Згідно з Законом “Про житлово-комунальне господарство”, ці угоди розробляються на основі типових договорів і виконавці послуг повинні надавати їх на підписання споживачу.

Уклавши ці угоди, споживач має повне право пред’являти претензії при невиконанні зобов’язань. Якщо договірні зобов’язання не виконуються, то законодавством передбачається проведення перерахунків за оплачені послуги.

Коли ж послуги надаються не в повному обсязі, споживач має право зробити такі дії: запросити представника житлово-комунального підприємства і представника органів місцевого самоврядування, скласти акт-претензію, який підписується споживачем, представником комунального підприємства. Якщо ж останній відмовляється підписувати акт чи взагалі не приходить - споживач має право скласти такий акт з участю двох-трьох мешканців будинку та представником органів місцевого самоврядування.

Та найкращим для споживачів у вирішенні комунальних проблем - звертатися в інстанції поступово. Передусім пред’являти претензії до суб’єкта господарювання, який має виконувати взяті на себе зобов’язання. Якщо вимоги не задовольняються, тоді звертатися до нашого управління, якщо ж після цього вимоги споживача не задовольняються, то останньою інстанцією є суд.

10.11.2011Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 10.11.2011p. 
На головну сторінку