Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №955 від 17.03.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Для чого потрібна crm система

Для чого потрібна crm система

Напевно ви задавалися питанням, навіщо ж вашому бізнесу CRM? Особливо часто це питання задають підприємці, які раніше не працювали з даним видом систем. Згідно з дослідженнями, лише 18% підприємців чули про CRM, не кажучи вже про досвід впровадження. Ця стаття покликана відповісти на питання "Навіщо Вашому бізнесу потрібна crm система?"

1. Збір та зберігання даних про клієнтів в єдиному місці.

Напевно, Вам доводилося стикатися з ситуацією, коли разом з менеджером, який звільнився, "йшла" і база клієнтів, з якими він працював. Зникали файли Ексель, папки із записами і т.д. В результаті чого губилася комунікація вашої компанії з цими клієнтами, і в результаті вони переходили до конкурента, у якого і осів Ваш екс-співробітник.

На практиці. Підвищується безпека даних. Ви даєте кожному менеджеру права на внесення і перегляд інформації. При цьому у нього стоїть заборона на вивантаження даних. А бачити він може тільки ті дані, які вніс сам.

Збереження історії комунікацій. СRM дозволяє фіксувати всі точки дотику з клієнтом - дзвінки, листи, домовленості тощо Таким чином новий співробітник може продовжити роботу з клієнтом з того місця, де з ним відбувалося останнім взаємодія, без необхідності заново починати діалог з нуля.

Викорінення незамінних співробітників. Так як дані про клієнтів тепер зберігаються не в голові конкретного Васі, а в системі, де їх може легко отримати новий співробітник, Вася перестає вести розмови про підвищення зарплати і відсотків, а також вибивати окремий кабінет та інші преференції.

2. Сегментація клієнтської бази і аналітика портрета Вашого клієнта

Вносячи максимальну кількість даних в CRM Ви підвищуєте якість Вашої клієнтської бази. Адже одна справа, коли в блокноті у менеджера записано Юлія, ТОВ "Будівництво", пошта така-то, телефон такий-то. І зовсім інша справа, коли в CRM внесені не тільки ці дані, але ще проставлена дата народження, місто або район, сфера діяльності компанії. Таким чином, Ви можете відстежувати, яка кількість клієнтів у Вас в цілому, з яких вони компаній, хто відповідальні особи на стороні клієнта, які приймають рішення про закупівлю Ваших продуктів або послуг.

На практиці. Розуміння портрета Вашого клієнта для більш чіткого планування маркетингових компаній і відповідно економія бюджету на них, так як вплив буде надано на цільову аудиторію. Сюди ж можна віднести цільові розсилки, що мають більший відсоток відкриттів.

Передбачення очікувань клієнтів заходи з технічного обслуговування. Проаналізувавши базу Ваших клієнтів, Ви зможете підбирати саме ті додаткові послуги, бонуси і подарунки, які знайдуть позитивний відгук у Ваших клієнтів.

3. Підвищення прозорості та керованості компанією

За рахунок внесення всіх комунікацій з клієнтами в CRM, а також відстеження дейтсвія конкретного співробітника, Ви зможете легко оцінити його ефективність як в цілому, так і в спілкуванні з конкретним клієнтом. Ви завжди можете самостійно підключитися до угоди, якщо захочете, наприклад, перевірити менеджера або йому допомогти.

На практиці. Багато бюрократичні моменти за погодженням вирішуються простіше і швидше, менеджери, розуміючи, що всі їхні дії фіксуються в системі вдумливіше підходять до кожного дзвінку та письма клієнту. Це позитивним чином впливає на продажі та лояльність існуючих клієнтів Вашої компанії.

Ви можете управляти в будь-якій точці світу, де є доступ до інтернету (зрозуміло за умови наявності доступу в систему з Мережі). Це підвищує Вашу мобільність і ефективність як лідера і керівника.

4. Автоматизація бізнес-процесів

Задумайтесь, скільки разів Ваш бізнес страждав через те, що Вася забув подзвонити клієнтові в потрібний момент, Петя не вислав рахунок, а Катя забула зробити відвантажувальні документи. CRM-система дозволяє вбудувати Ваші процеси в неї таким чином, що алгоритм дій співробітнику буде диктувати система згідно із заданим алгоритмом (повідомлення, завдання, автоматичні листи і т.д.).

На практиці. Таким чином, підвищується ефективність дій кожного конкретного співробітника і компанії в цілому. Більше цільових дзвінків, листів з КП і рахунків - більше грошей на рахунку Вашої компанії. Крім того, нові співробітники простіше вбудовуються в робочий процес, так як починають слідувати підказкам і завданням системи. І це далеко не всі плюси від впровадження CRM.

17.03.2020



Рівне-Ракурс №955 від 17.03.2020p. 
На головну сторінку