№446 від 29.04.2010p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Концерт
Концертом у Рівному минулого четверга продовжився Всеукраїнський народний тур вінницького гурту “ТіК”, що відбувається за підтримки етно-бренду “Медовуха”. Бажаючих послухати фолк-панк-рок у виконанні Віктора Бронюка та його команди зібрався повний зал кінопалацу “Україна”. І це, незважаючи на недешеві, як для Рівного, ціни на квитки - від восьмидесяти гривень.
Дванадцять виконавців створювали на сцені неповторну музичну картинку: з повноцінною програмою подільских польок, віватів і фрейликів, з неймовірними поетичними примовками Бронюка, з елегантною танцювальною грацією учасників гурту.
Доповнювали враження від концерту яскраві костюми гурту, розроблені разом із відомим дизайнером Надією Кудрявцевою. Оригінальним ходом стала і дегустація виробів головного спонсора народного туру, етно-бренду “Медовуха”.
За доброю традицією не обійшлося і без короткої прес-конференції після завершення концертної програми.
- Вікторе, після кількох років виступів на великій сцені, чи все ще отримуєте задоволення від своєї роботи?
- Це перетворилося у залежність. Два дні не поспіваю перед публікою - і вже “ломка”.
За життя я змінив багато професій: від столярної справи до роботи чиновника. Але тоді я не розвивався. Те, що я тут, перед вами - це та робота, де я розвиваюся і мені це подобається. А доки подобатиметься - буду цим займатися. Щиро сподіваюся, що, окрім мене, уся ця робота потрібна ще комусь. У такому разі - це подвійне, або і потрійне задоволення.
- Що б Ви змінили у своїй професії?
- Дороги змінив би (сміється), аби не так важко було під час гастролей пересуватися від міста до міста.
- “ТіК” - тверезість і культура. Як усе це поєднується із головним спонсором народного туру і дегустацією спиртних напоїв перед концертом?
- Усі сьогодні були свідками: ніхто не напивався, не бився і не ліз на сцену. У нас в країні звикли до того, що або все дозволено, або все заборонено. По-моєму, замість забороняти - варто виховувати певну культуру споживання алкогольних напоїв.
“ТіК” у жодному разі не пропагує вживання алкоголю. Навпаки, ми намагаємося у жанрі стьобу і сатири застерігати від цієї шкідливої звички.
Краще не лікувати наслідки, а попереджувати їх.
Щодо “Медовухи” - то гадаю, це дуже добре, що є ще такі торгові марки, які долучаються до соціальних проектів і всіляко допомагають.
- Чим Віктору Бронюку запам’яталося Рівне?
- Кожне місто має своє обличчя. Рівне - воно рідне. Коли тебе нормально сприймають - приємно сприймається і місто. Це рідна мені земля. Саме тут, на Західній Україні, почуваємося як вдома.
- Чого побажали б слухачам Ваших творів?
- Здоров’я, удачі і перемог у всіх справах.
29.04.2010 | Роман СВИРИДА |
Рівне-Ракурс №10 від 29.04.2010p. На головну сторінку |