№788 від 08.12.2016p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
«Прольот» повз рідне місто…Коли, кілька місяців тому, відкривався перший за багато років маршрут з нашого Рівненського аеропорту, було дуже багато офіційних заяв про його відродження. Однак реальність, як завжди, жорсткіша, і вже на початку зими почалися перші неприємності. Так, минулого тижня рівняни, так і не дочекавшись літака, були змушені відправлятися на відпочинок до Єгипту із столичного Борисполя. Зрозуміло, що радості це їм не принесло, та й восьмигодинна затримка із вильотом – це неприємність, яку навряд чи туристи забудуть скоро. Однак, як говорив наш перший президент – сталося, як сталося. Сам перевізник – авіакомпанія «Bravo» – гідно відреагувала на цей інцидент. До Рівного завітало ледве не все її керівництво, на чолі із власником. Ситуацію, прокоментувала і наша обласна рада – аеропорт Рівне є обласним комунальним підприємством і підпорядковується цьому органу. Чому останні два рейси з Єгипту не приземлялись у Рівному? 6 грудня в Рівненській обласній раді відбулася робоча зустріч з представниками авіакомпанії «Bravo Airways» та туристичного оператора Travel Professional Group (TPG). Спеціально для цього з Києва до Рівного завітали власник авіакомпанії «Bravo Airways» Метхеж Родрігас, радник президента авіакомпанії, голова Асоціації підприємств авіаційної галузі України Микола Марченко, директор з розвитку туристичного оператора Travel Professional Group (TPG) Валерій Паренчук. Під час зустрічі голова Рівненської обласної ради Микола Драганчук зазначив: — Ситуація з Рівненським аеропортом перебуває на постійному контролі обласної влади. Тому, я для себе хочу з’ясувати, чому останні два рейси з Шарм-Ель-Шейху не приземлялись у Рівному? Це необхідно пояснити також мешканцям Рівненщини, представникам засобів масової інформації. Вони мають право знати відповіді на це питання. В ході обговорення з’ясувалося, що зміна рейсу відбулася не з технічних причин. Претензій до Рівненського аеропорту немає. На час, коли борт повинен був приземлятися у Рівному, склалися несприятливі погодні умови. — Працівники аеропорту спрацювали на «п’ять з плюсом», очищаючи смугу. Навіть підняли щеплення з 0,33 до 0,35. Ця велика робота була проведена. Але за такого бокового вітру (9 м/с) посадка заборонена. Це єдина причина, чому літак приземлився у Борисполі. Навіть у Жулянах, де наша основна база, літак не зміг приземлитися через цю ж ситуацію. У Борисполі краща техніка, саме тому сіли там, зазначив власник авіакомпанії «Bravo Airways» Метхеж Родрігас. - Командир судна прийняв єдино правильне рішення, оскільки ніс відповідальність за безпеку пасажирів. Микола Марченко, радник президента авіакомпанії та голова Асоціації підприємств авіаційної галузі України, який свого часу керував літаками перших осіб країни, також зазначив, що підтримує рішення командира борту. — Ні авіакомпанія, ні туроператор не можуть вказувати командирам літаків, як діяти і навіть не мають права вимагати від них прозвітувати, чому приземлилися в іншому аеропорту чи зайшли на друге коло під час посадки – зазначив Микола Марченко. Під час зустрічі також були присутні перший заступник голови обласної ради, Олександр Корнійчук, та заступник голови облдержадміністрації, Ігор Тимошенко. Потому під час брифінгу для журналістів представники «Bravo Airways» та Travel Professional Group, зокрема наголосили, що ніхто не буде ризикувати життям пасажирів, навіть, якщо від цього залежатиме імідж їхніх компаній. Разом з тим директор з розвитку туристичного оператора Travel Professional Group ,Валерій Паренчук заявив, що у подальшому скасовувати рейси з Рівного вони не збираються. А навпаки, планують розширюватити кількість напрямків, зокрема до Польщі та Греції. Всім пасажирам, які летіли з Єгипту, компанія компенсує по 70 доларів. Здається все зрозуміло – сильний боковий змусив літак приземлитися у Борисполі. Однак, традиційно взимку в наших широтах дмуть холодні вітри. Та й інші природні катаклізми бувають регулярно. Наскільки можливо забезпечити діяльність Рівненського аеродрому за таких умов? Питання, над яким сьогодні замислюються багато рівнян, що планують відпочити в теплому, і порівняно недорогому, Єгипті. Щоб з’ясувати це, автор звернувся до радника авіакомпанії «Bravo», відомого українського льотчика, Миколи Марченка. — Звісно, технічне забезпечення аеропорту Бориспіль краще, ніж у Рівному. Однак, назвати ситуацію в вашому аеропорту поганою я не можу. Наземні служби працюють ритмічно та злагоджено. Що стосується техніки, то вона є в наявності. До того ж, наша авіакомпанія розглядає можливість додатково закупити кілька одиниць. Якщо ж порівнювати ситуацію в Рівненському аеропорту з іншими регіональними повітряними портами, то вона навіть краща ніж багатьох аеропортах. Отже, якщо повірити пану Марченко, то з Рівного взимку літати можна. Це тішить, бо поки що рейс на Єгипет – єдиний, який здійснюється з Рівного. Що ж далі? Плани у нашої обласної влади та керівництва аеропорту грандіозні – мова йде про відновлення повноцінного функціонування Рівненського аеропорту, як вузла, з якого будуть здійснюватися регулярні рейси ледве не по всій Європі. Це дуже добре, бо наявність такого підприємства суттєво покращить ситуацію і в області в цілому. Щоправда, є певні нюанси. Перший – загальна економічна криза. Авіаподорожі – річ недешева, масово такі перельоти можуть собі дозволити люди із середньою зарплатнею, раз в десять більшою, ніж та, яку сьогодні отримують пересічні рівняни. Тобто, говорити про регулярні рейси з Рівненського аеропорту в міста Європи в найближчому майбутньому, на думку автора, утопія. Так, налагодити чартерні рейси до Польщі або Чехії – реально. Але прибутки, що будуть отримані аеропортом з цих перельотів, не зможуть забезпечити функціонування складного господарства аеропорту. По-друге, сама інфраструктура аеропорту давно морально застаріла. Цей об’єкт будувався за часів СРСР під літаки класу ТУ-134 та військові транспортники ІЛ-76. Сьогодні для експлуатації нових повітряних суден, навіть середнього класу, він не зовсім придатний. Реконструкція такого складного об’єкту, як аеропорт, вимагає таких коштів, яких наш обласний бюджет не має, і навряд чи колись матиме. Тобто, потрібні інвестиції. Хто ж їх дасть і за яких умов? Великі авіакомпанії не зацікавленні не те що Рівненським аеропортом, вони і в Україну не хочуть вкладати кошти. Їх можна зрозуміти – наше законодавство та державний апарат настільки «любить» іноземних інвесторів, що останні прагнуть триматися від нас подалі. Тим більше, в галузі авіаперевезень. Цей бізнес не високорентабельний і, в більшості цивілізованих країн, національні авіакомпанії та аеропорти отримують різного роду дотації та податкові пільги. В нас про них навіть ніхто не мріє. І все ж та увага, яку приділяє обласна рада та обласна адміністрація відродженню аеропорту, не може не тішити. Якщо їм вдасться хоча б не допустити знищення Рівненського аеропорту, то вже це буде перемогою. Говорити про його повноцінне функціонування можна буде лише після того, як держава повернеться обличчям до галузі авіаперевезень. Але до того часу аеропорту потрібно банально «дожити».
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |