Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №831 від 18.10.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс добрих порад

Установка газового устаткування на Ниву

Установка газового устаткування на Ниву

Справжнє розповідь є спробою узагальнити наявну інформацію і полегшити пошук цікавиться інформації з даного питання.

Перш за все, що хотілося б відзначити, це те, що установка газобалонного обладнання (скорочено ГБО) на автомобіль марки НИВА абсолютно нічим не відрізняється від установки оного на будь-яке інше авто. Тому, перш ніж визначитися чи варто ставити ГБО на свій агрегат доцільно зрозуміти, що таке ГБО, які бувають системи і які особливості його експлуатації. По цій темі було написано досить багато в різних виданнях, але краще звернутися за консультацією до професіоналів motor-gas.ua.

Деякі питання і відповіді

1. "Чи варто ставити газ на ниву?"

Універсального і однозначної відповіді на це питання немає. Кожен повинен вирішити це для себе сам. Нижче я привожу свої міркування з цього приводу. Як вже говорилося вище, установка ГБО на ниву нічим не відрізняється від установки на будь-який інший автомобіль, за винятком одвічного питання "Куди подіти балон?" ...

2. "Куди подіти балон?"

    - Пожертвувати багажником і поставити його туди. Балон ємністю 90 л встає без проблем.

    - Купити "маленький" балон на 50 л і поставити його багажник "вздовж".

    - Переробити глушник і підвісити балон під днище.

3. "Кидати мені курити, і не вибухну я?"

Вибухнути (згоріти) можна і на бензині, якщо не стежити за технічним станом автомобіля. Газова суміш, яка використовується в "газифицированном" автомобілі, як і газ, що заправляється в побутові балони (це до речі одне й те саме), містить сильнопахнущие добавки меркаптанів, тому наявність витоку можна відстежити навіть за запахом. У нормі, автомобіль з ГБО НЕ МАЄ "пахнути газом", за винятком специфічного "Небензинові" вихлопу. Вставляється в балон так званий мультиклапан, через який відбувається заправка та відбір газу, обладнаний спеціальним швидкісним клапаном, який спрацьовує (повністю перекриває витрати газу) при розриві заправної або видаткової магістралі, що може статися при сильній аварії. Як приклад, в інтернеті ходив розповідь про аварію газифікованого Джипа Черокі. Цілим після тієї аварії залишився тільки газовий балон :))).

4. "Яку систему ставити?"

В даний час існує безліч систем ГБО. Все це різноманіття можна умовно розділити на два типи: ежекторні і інжекторні. Принцип дії ежекторних систем дуже добре описаний в книзі Золотницький і підсумовані в FAQ по ГБО.

З інжекторних систем слід, на мій погляд, звернути увагу на ГІГ, інформацію за яким можна почерпнути в FAQ по системі ГІГ або на основному сайті виробника даної системи. Оскільки в даний час карбюраторні машини поступаються місцем інжекторним (в разі НИВИ це особливо добре видно), то на мій особистий погляд, на інжекторні двигуни має сенс ставити або систему ГІГ (3DL), або імпортну електронну ежекторну систему. Як показує досвід експлуатації Гіга (за матеріалами конференції "Автомобіль на газі") витрачений на налаштування системи час окупається "бензиновим" витратою і динамікою. У разі ежекторних систем такого добитися не вдасться. У разі карбюраторних машин, можна ставити все, що завгодно.

5. "Які особливості експлуатації автомобіля з ГБО?"

 - Стежити за технічним станом автомобіля і ГБО зокрема.

 - При появі запаху газу - негайно знайти і усунути причину.

 - Періодично зливати конденсат з редуктора (ежекторні системи).

 - Можна поставити запалювання на 3-5 градусів "раніше".

 - При температурі повітря нижче +10 градусів - заводиться тільки на бензині. Краще, звичайно, так робити завжди (мембрани проживуть довше).

Мій досвід

Дозволю собі коротко розповісти про мій досвід установки ГБО на ВАЗ-21213.

Отже, питання про встановлення цієї системи мусолити мною довго. Одвічне питання "А воно треба?" був в результаті вирішено на користь ГБО. Основні пункти:

"ЗА"

1. Зниження витрат на паливо. Оскільки система була встановлена в 1999 році, в той час (на жаль, не дуже тривалий :)) вартість газу була в п'ять (!!!) разів менше вартості бензину Аі-92.

2. Зниження зносу двигуна. Міркування на тему того, що бензин змиває масляну плівку зі стінок циліндрів (газ - ні), а також, що нагароутворення в разі бензину набагато вище, ніж в разі використання пропану. Крім того, оскільки "октанове число" для газу - це 105-110, то можливість детонації повністю виключається.

3. Збільшення загального пробігу без дозаправки. Стартуючи з повним баком і повним балоном (65 л) можна пройти по трасі 800 км за раз.

"ПРОТИ"

1. "Зникнення" багажника. Я не став заморочуватися з перенесенням глушника і установкою балона під днище. Можливо (і навіть напевно) я був не правий, але самостійно це робити просто не було часу, а установники, зрозуміло, це робити не хотіли. Тому, в багажнику на даний момент розміщені тільки інструменти і ЗІП. Якщо треба везти вантаж при наявності трьох пасажирів використовую причіп.

2. Деяке зниження динаміки і потужності при їзді на газі. Постулат, вірний для ежекторних систем (в той час нічого не знав про газовий інжектор (ГІГ)).

3. Одноразові витрати на установку обладнання. "А чи окупляться вони?"

Словом, рішення було прийнято. На автомобіль ВАЗ-21213 1998 року випуску влітку 1999 року при пробігу 18 тис. Км була встановлена ежекторна система "Ловато" з вакуумним керуванням. Для карбюраторної машини - цього більш ніж достатньо. Як вже говорилося, балон місткістю 65 л (заправляється максимум 57 л) встановлено в багажнику.

Заправний пристрій виведено справа на бампер. Газова магістраль йде під днищем справа "уздовж лонжеронів". Газовий клапан встановлений в районі маятникового важеля. Редуктор стоїть прямо поруч з комутатором між розширювальним бачком і бачком омивача, тосол відбирається від шлангів, що йдуть до підігрівнику карбюратора.

Підведення газу здійснено врізкою в дифузори карбюратора двох штуцерів (в первинну і вторинну камери відповідно). Бензиновий клапан встановлений на лівому бризковики кузова (під запаскою) після бензонасоса.

Загальна вартість у установників на той момент становила 200 у. е.

За минулі з тих пір чотири роки і майже 80 тис. Км. дана система зажадала ремонту лише один раз: на 65 тис. (53 тис. км пробігу ГБО) були замінені всі мембрани редуктора і заодно елемент газового фільтра. Замінювати мембрани довелося так рано, оскільки я не обтяжував себе запуском холодного двигуна і прогріванням на бензині (навіть при - 20). Були періоди, коли я по два-три місяці на бензин взагалі не переходив. Обслуговування системи зводиться до періодичного сливу конденсату з редуктора і "обмилюванням" (раз на місяць-два) з'єднань на предмет перевірки їх герметичності. Усе!

Мої висновки з власного досвіду

Якби я ставив ГБО зараз, то, найімовірніше поставив би ГІГ, як більш прогресивну систему, що дозволяє користувачеві налаштувати її "під себе".

18.10.2017


Переглядів: 1303

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 11.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21162)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17319)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14549)
• Допомога під час карантину [967] (14470)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14308)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14119)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (13993)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13966)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13953)
• Живи до ста! [965] (13943)
• Бюджет і ми… [965] (13878)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13872)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13742)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13651)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13650)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13597)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13207)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13178)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (145)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (54)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (51)
• Небезпека вологих серветок (48)
• Тонкощі заварювання кави (48)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (48)
• Пиріг «Чорний ліс» (46)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (33)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (31)
• А ваш шампунь безпечний? (30)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (30)
• Часникові стрілки корисніші за часник (29)
• Особливості вживання видів води (29)
• Нецукровий діабет (28)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"