№882 від 12.10.2018p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Годинники, які змінили всеЯк змінювалась індустрія наручних годинників протягом останніх ста років Сьогодні годинник на зап’ясті – звична справа. Та ще 100 років тому носити його на руці для чоловіка вважалося моветоном і було виключно жіночою прерогативою: наручний годинник, або – як його тоді називали – браслет слугував прикрасою. Наприкінці XIX і на початку XX століття серед чоловіків ходила приказка: «Я краще одягну спідницю, ніж буду носити наручний годинник». Чоловіки змінили свою думку, коли почалася війна. У 1904 році один із піонерів авіації, бразильський льотчик Альберто Сантос-Дюмон сидів у паризькому ресторані разом із Луі Картьє та жалівся, що кишеньковий годинник заважає йому керувати літаком. Тоді на думку Картьє спала ідея: закріпити годинник на зап’ясті за допомогою ремінця. Швидке зростання популярності наручних годинників допомогло британським військам в англо-бурській війні у Південній Африці. За допомогою зручних хронометрів вони набагато краще синхронізували свої дії. А вже за півстоліття, 1979 року, годинник Сантос-Дюмона було виставлено в Паризькому музеї мистецтв. У компанії Cartier не забули про ідейного натхненника та назвали на його честь колекцію годинників Santos de Cartier. Альберто Сантос-Дюмон Першою країною, де носити наручні годинники стало нормою серед мирного чоловічого населення, стала Великобританія. Переважно – завдяки спортивним захопленням жителів Туманного Альбіону. Для них наручний годинник був елементом причетності до занять бігом. Однією з перших на ринок вийшла компанія Cartier. Та лідерство дуже швидко перехопив інший, не надто відомий гравець – Wilsdorf & Davis, Ltd. Сьогодні компанія називається Rolex. Ханс Вінсдорф, власник годинникарської мануфактури і засновник бренду, постійно покращував механізми власного виробництва. 1910 року Wilsdorf & Davis, Ltd першою проводила тестування власних виробів на точність в обсерваторії Neuchatel у Швейцарії. І за кілька років, уже ставши Rolex, компанія отримала Свідоцтво точності класу «А». 1926 року Rolex презентували водонепроникну модель Oyster. Тодішній резонанс можна порівняти з тим, що відбувалося після виходу першого iPhone. Сьогодні хорошим тоном вважається мати чотири наручні годинники: до костюму, спортивний, щоденний і ще один для спеціальних випадків. Останній – бажано всесвітньо відомого бренду, щоб справити враження на партнерів на ділових переговорах або одягнути на вечірку із суворим дрес-кодом. Постійне зростання популярності годинників створило багатомільярдний ринок. За інформацією Official Swiss Chronometer Testing Institute, торік загалом було продано 1,2 млрд пристроїв. Виробники розділили ринок ось як: непохитне лідерство за собою зберігає швейцарський конгломерат The Swatch Group, куди входять такі марки, як Breguet, Longines, Rado, Tissot та багато інших. Конгломерат охоплює 18,3% світового ринку, і за минулий рік торгові марки заробили понад $8 млрд. Друге місце посідає швейцарська холдингова компанія Richemont, що спеціалізується на виробництві предметів розкоші. До її складу входять такі годинникарські бренди, як A. Lange & S?hne, Vacheron Constantin та інші. Їхня частка – 15,7 % світового ринку. Трійку лідерів із результатом у 11,8% ринку замикає компанія Rolex, прибутки якої за 2014 рік склали $4,5 млрд. Середня вартість швейцарського годинника у 2014 році становила $739. Forbes зібрав шість годинників, які за останні сто років найбільше вплинули на індустрію: Rolex Submariner Модель, що стала візитівкою Rolex, і до сьогодні вважається еталоном чоловічого наручного годинника. Вперше з’явилася на прилавках 1953 року. Широку популярність моделі принесла не лише революційна можливість пірнати з годинником на 200 метрів під воду, а і те, що саме цей Rolex носив Шон Коннері, який виконував роль Джеймса Бонда. Годинник пережив безліч перевидань і майже не змінив дизайн. На сьогодні творіння Rolex не втратило актуальності, а лише перейшло у розряд класики. Sub може похвалитися ще одним досягненням – цю модель підробляють найчастіше у світі. Swatch 1983 року виробники швейцарських годинників переживали не найкращі часи: надто високі ціни погано впливали на обсяг продажів. За однією із версій, Swatch було створено на противагу азійським компаніям, які заполонили ринок дешевими кварцовими виробами. Swatch став новим словом в індустрії і повністю змінив її правила. Мала ціна, масштабне виробництво – так говорили про перші моделі. Крім того, годинники цієї марки почали виготовляти із дешевших матеріалів, які фарбували в яскраві кольори. Годинник і до сьогодні користується популярністю. Hamilton Ventura Компанія Hamilton, яка з 2004 року є частиною The Swatch Group, у 1958 році здійснила подвійну революцію. По-перше, вона запропонувала нове внутрішнє начиння. Модель Ventura була електричною і зараз вважається предком усіх кварцових годинників. А по-друге, дизайнер Річард Арбібу створив екстравагантний футуристичний дизайн. Одним із найвідоміших прихильників моделі був Елвіс Преслі, з цим годинником він пройшов службу в армії та зіграв у фільмі «Голубі Гаваї». Після цього модель отримала неформальну назву «Годинник Елвіса». Seiko Astron Модель Astron від японської компанії Seiko 1969 року стала першим кварцовим годинником, запущеним у широкий продаж. До цього технологія кварцу використовувалася лише у лабораторних умовах, тож годинник мав інноваційний науковий шарм. Комерційний успіх моделі був беззаперечним не лише в Японії, а і далеко за її межами. На сьогодні компанія охоплює 3,4% світового ринку. Zenith El Primero За час існування компанії Zenith більше двох тисяч разів називали найточнішим годинником у всій індустрії. Задля підтвердження цього статусу у 1969 році компанія випустила перший наручний хронограф El Primero. Навколо цієї моделі розгорівся великий скандал, адже того ж року свої хронографи випустили ще дві компанії. Втім, суперечки ні до чого не призвели. І Zenith успішно продовжує випускати нові найточніші у світі хронографи. Casio G-Shock 1983 року компанія Casio змінила пріоритети у годинниковій індустрії. Відкинувши класику, японські інженери ніби надихнулись олімпійським гаслом: «Вище! Швидше! Сильніше!» та створили годинник для найекстремальніших ситуацій. Ідея японських інженерів дуже сподобалася у США, де годинник став хітом продажів. На сьогодні модель і далі успішно продається, однак тепер лінія G-Shock розділена на декілька груп. Не без допомоги протиударних годинників 2014 року компанія Casio охоплювала 2,1% ринку. Топ-п’ять найдорожчих годинників Corum Швейцарці із Corum розпочинають рейтинг. Компанія, яка заснована у 1955 році, створила жіночий годинник, вартістю майже у мільйон американських доларів. Більшість продукції від Corum випускається в обмеженій кількості. Це й не дивно, зважаючи на вартість. От і це диво на світі є лише у десяти екземплярах. Із жіночим аксесуаром можна зануритись на глибину у 100 метрів і він все одно працюватиме. Говорити про золото, сапфіри та діаманти навіть не доводиться. Ремінець зробили із крокодилячої шкіри. Hublot Компанія Hublot щороку виплачує “Манчестер Юнайтед” за спонсорським контрактом десь 6 мільйонів доларів, і це дріб’язок - якихось там 6 годинників «Big Bang Chronograph». Корпус “красеня” вкритий майже 500 діамантами. Усі вони чорні із абсолютно невидимим огранюванням. Виявити грань на конструкції із білого золота просто нереально - об’єм створюють лише відтінки та відблиски самих діамантів. В 2005 годинник визнали найкращим дизайнерським рішенням року. Vacheron Constantin На честь свого 250-річчя компанія Vacheron Constantin відзначилась годинником, вартістю у 1,5 мільйона доларів. У світі існує всього 7 шедеврів під назвою “Tour de l’Ile”. Механізм вважається одним із найскладніших в історії створення. Годинник складається майже із 850 деталей. На циферблаті можна побачити годину у двох часових поясах, дізнатись коли заходить сонце, вбудований астрономічний індикатор часу. Основний матеріал - рожеве золото у вісім карат. Patek Philippe А із годинників цієї компанії узагалі можна сформувати рейтинг. Швейцарський бренд Patek Philippe, заснований поляком та французом, просто не вміє робити дешевих годинників. Найдорожче творіння від Patek Philippe побачило світ в далекому 1932 році. На замовлення нью-йоркського банкіра Генрі Грейвза майстри працювали над годинником аж 5 років. На циферблаті помістили нічне небо, що має той же вигляд, що і з вікна сімейної резиденції Грейвза в Нью-Йорку. Корпус зробили із 18 каратного золота, а сам годинник складався із 900 деталей. В 1999 з аукціону диво купив невідомий за 11 млн доларів. Chopard У 2008 році на світ з’явився найбільш екстравагантний і найдорожчий годинник на планеті. Компанія Chopard випустила шедевр, вартістю у 25 мільйонів доларів. Таке дороге задоволення на руці складно носити - квітковий-годинник пронизаний діамантами загальною вагою в 201 карат. Окрім рожевих, синіх діамантів, на годинник приліпили 600 жовтих алмазів. Три основні дорогоцінні камінці мають форму серця - білого, червоного і блакитного.
Коментарі (0):
|
© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |