Проблеми із затримкою заробітної плати почалися ще у лютому. Протягом наступних місяців видавали лише по 30 відсотків від розміру зарплати. А оскільки штат працівників складає 540 чоловік - сума набігла чимала. Причину такого скрутного фінансового становища пояснюють так: попередній уряд із запланованих 8,5 мільйонів гривень не віддав підприємству третину.
У минулому місяці на рахунок “Рівнеелектроавтотранс” надійшло 2,28 мільйона гривень: перевезення - 944 тисяч гривень, державна компенсація за безкоштовні перевезення - 829 тисяч гривень, за пільгові перевезення студентів - 357 тисяч гривень, власно зароблені кошти від оренди та рекламних послуг (майже половина тролейбусів - носії зовнішньої реклами) - 148 тисяч гривень.
За словами директора КП “Рівнеелектроавтотранс” Степана ЗАГИНЕЯ, нове керівництво держави почало виділяти підприємству більше коштів і саме завдяки наданій у липні державній компенсації, вдалося так швидко погасити усі борги. Також значний прибуток підприємство отримало від збільшення вартості проїзду до однієї гривні.
Маємо те, що маємо
З 75 наших тролейбусів, 60 одиниць (!) через “старість” потребує заміни. Є низькорентабельні маршрути, а саме - №4, 6, 9. Порівняно високий дохід приносить лише маршрут №3. У середньому ж тролейбус за годину заробляє приблизно 70 гривень, при цьому слід враховувати витрати на електроенергію, зарплату водію і кондуктору. Пільгова категорія пасажирів складає 71 відсоток. Надзвичайно гостра проблема із захворюваністю працівників тролейбусів: через постійний контакт з різними групами населення, на лікарняному постійно перебуває близько 12 відсотків.
Подорожчання не буде
Хоча “Рівнеелектроавтотранс” і має державні дозволи на підняття цін, згідно з рішенням міськвиконкому до листопада поточного ро-ку, вартість проїзду не збільшиться, а подальші зміни відбуватимуться залежно від фінансової ситуації всередині підприємства і в державі в цілому.