Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №535 від 13.01.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Розставимо акценти

Майбутнє за Укрпоштою

Майбутнє за Укрпоштою

Історія українського поштового зв’язку починається із сивої давнини. Перші посланці з’явилися ще за часів правління князя Ігоря, але тоді пошта виконувала завдання суто державного значення і обслуговувала тільки князів та їхні служби. Така розкіш, як поштовий зв’язок, стала доступною для пересічних громадян значно пізніше.

Відтоді минуло багато років. І сьогодні Укрпошта пропонує споживачам понад 50 видів послуг. Про них та інші функції поштового зв’язку розмовляємо з в.о. директора Рівненської Дирекції Укрпошти Валерієм КОЛГАНОВИМ (на фото).

- Спектр послуг, пропонованих Укрпоштою, надзвичайно різноманітний. Передусім - це традиційні поштові послуги: прийом та пересилка внутрішньодержавних та міжнародних поштових відправлень - посилок, переказів, цінних листів, бандеролей, дрібних пакетів тощо. Водночас ми надаємо значну кількість нетрадиційних для пошти послуг. Це - і пересилка ліків на замовлення, і “товари поштою”, і відправка фототоварів та багато іншого. Крім того, на підприємстві з’явилося чимало послуг, впроваджених на основі інформаційних технологій. Наприклад, через мережу Інтернет бажаючі можуть відправити електронне повідомлення, оформити передплату на періодичні видання, замовити товари з Інтернет-магазинів, які Укрпошта доставить на адресу замовника. Особливого розповсюдження набула послуга “Консигнація” (замовлення товарів за каталогом). Нині обсяги надання цієї послуги продовжують стрімко зростати. Укрпошта активно впроваджує і фінансові послуги - ми приймаємо всі види платежів.

- Нині широкому загалу відомо, що Укрпоштою впроваджено новий проект - “Єдиний електронний квиток”, - який передбачає замовлення квитків на автомобільний, авіаційний або залізничний транспорт. Розкажіть детальніше?

- Поки що наші споживачі найчастіше замовляють електронний квиток на залізничний транспорт. Та й для працівників пошти ця технологія значно простіша й доступніша. Найгірша ситуація склалася з квитками на автомобільний транспорт. Проблема полягає в тому, що майже всі автотранспортні перевізники - приватні, тому потрібно укладати відповідну угоду з кожною приватною особою, а це надзвичайно складно. Тому замовлення квитків на автотранспорт не набуло поширення.

- Отже, завдяки цьому проекту такою послугою можуть скористатися навіть мешканці сіл? Який принцип замовлення електронного квитка?

- Мешканець будь-якого населеного пункту може прийти до відділення поштового зв’язку або, навіть знаходячись вдома, звернутися до листоноші, який також може прийняти замовлення на цю послугу. Потім у відділенні поштового зв’язку наші працівники за допомогою телефонного зв’язку здійснюють замовлення через оператора. Він надає всю необхідну інформацію про потяг, час відправлення та вільні місця (на який день є квитки, в якому вагоні тощо). Якщо пропоновані варіанти задовольняють споживача, ми оформлюємо замовлення на квиток.

- Яким чином здійснюється оплата такого квитка?

- Оплата здійснюється готівкою, після чого гроші поштовим переказом направляються у відповідні структури Укрзалізниці чи авіаперевізників.

- Цікаво було б дізнатися більше про таку послугу, як замовлення власної фотографії на поштові марки. Наскільки дорого коштуватиме замовнику така примха?

- Ця послуга - недорога, але дуже цікава. Кожен, хто забажає, може замовити виготовлення власної марки, на якій можуть бути надруковані зображення фотографій ваших рідних, дітей, онуків. До речі, така марка може стати чудовим подарунком на весілля: для молодих вона стане пам’яттю на все життя. А головне, що така марка - справжня, чинна. Нею можна користуватися, наклеювати на листи для оплати пересилання і відправляти їх по Україні.

- Усе це надзвичайно цікаво. Але хотілось би звернути увагу і на питання, що іноді виникають у споживачів, які користуються переважно традиційними послугами поштового зв’язку. Наприклад, як діяти, якщо поштове відправлення не одержане адресатом? Де його можна розшукати?

- Якщо це реєстроване поштове відправлення - тобто споживач отримав квитанцію - то з цією квитанцією він може звернутися в об’єкт поштового зв’язку, в місті Рівне - на поштамт, де працює контрольно-довідкова служба. Сучасні технології дозволяють здійснювати контроль за реєстрованими поштовими відправленнями на всіх етапах проходження.

- Як нараховується відшкодування, якщо відправлення не дійшло до адресата?

- Існує відповідна шкала, за якою відбувається відшкодування, розмір якого залежить від того, з яких причин ми не знайшли втрачене відправлення.

- Цікаво, хто ж забезпечує таку важливу та почесну справу, як зв’язок?

- У поштовому зв’язку Рівненської дирекції працює близько 2586 працівників, функціонує 449 стаціонарних відділень поштового зв’язку і 5 пересувних відділень, технічно оснащених для надання будь-яких послуг, пропонованих Укрпоштою. До речі, ми активно розвиваємося у цьому напрямку, адже пересувне відділення може забезпечити якісне надання повного спектру послуг у кожному найвіддаленішому населеному пункті (навіть такому, де ніколи не було пошти, а обслуговування здійснював тільки листоноша).

- Як Ви вважаєте, чи залишається актуальним в епоху новітніх інформаційних технологій та Інтернету пересилання листів поштою, як було колись?

- Інформаційні технології - це добре, мобільний зв’язок - це зручно, але коли людина пише справжнього листа, це дозволяє зберегти душевне тепло і залишити пам’ять рідного почерку на все життя.

- Це так романтично... Але, на жаль, нині ми переживаємо період кризи. Чи позначився її вплив на діяльності Укрпошти, чи виникли проблеми, що потребують негайного вирішення?

- Можна сказати, що вплив кризи на діяльність пошти був не настільки негативним. Принаймні ми зміцнили кадровий потенціал. Адже у нас постійно спостерігалася велика плинність кадрів, недокомплект штату. Нині дирекція укомплектована, і з’явилися навіть черги, щоб потрапити на роботу до пошти. І це при тому, що заробітна плата становить у середньому 1573 грн. На жаль, це на 43% менше від заробітної плати в народному господарстві та на 33% від середньої заробітної плати в Рівненській області. Але Укрпошта - державне підприємство, яке надає всі соціальні гарантії: забезпечує людей роботою, відпочинком, необхідною соціальною підтримкою тощо. Тому за державним підприємством, за Укрпоштою - майбутнє.

За 2011 рік Рівненська дирекція виконала основні показники фінансового плану і порівняно з 2010 загальні доходи зросли на 4,5%, прибуток - на 3%. Дирекція не має заборгованості з платежів до бюджетів та державних цільових фондів. За звітний період перераховано податків, зборів, платежів до бюджетів та державних цільових фондів на суму 26 млн. грн.

Вкидаючи вітальну листівку в поштову скриньку, здійснюючи переказ коштів, викликаючи кур’єра, щоб відправити документи в податкову службу, клієнт впевнений, що його відправлення дійде за призначенням у належному стані й у відповідний термін. Пошта бере на себе відповідальність - і виправдовує виявлену їй довіру.

Довіра клієнтів - це пріоритетна цінність нашого підприємства. Її слід використовувати як ресурс для впровадження і розвитку нових послуг. Це інструмент, що можде творити дива в умілих руках наших досвідчених працівників, зокрема листонош й операторів, які перебувають "на передовій", безпосередньо обслуговуючи все населення Рівненщини.

Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта”

Рівненська дирекція, м.Рівне, вул.В.Чорновола,1

тел.: (0362) 22 12 00, тел./факс: (0362) 22 43 35

05.10.04 № 35-343-16

13.01.2012


Переглядів: 1171

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1165 від 17.04.2024p.
¤ 
Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

Побив в парку чоловіка телескопічною палицею

П’ятого квітня близько 18 год до поліції повідомив 34-річний житель села Зірне, що в дендрологічному парку міста Березне, невідомий чоловік раптово почав нецензурно висловлюватися в його адресу, а потім – побив металевою палицею та втік....

¤ 
Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід

КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» РОР та релокований ДЗ «Луганський державний медичний університет» уклали тристоронній договір про співпрацю із Литовським університетом медичних наук....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21171)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17326)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14555)
• Допомога під час карантину [967] (14479)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14313)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14126)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14001)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13974)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13963)
• Живи до ста! [965] (13948)
• Бюджет і ми… [965] (13884)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13878)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13751)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13660)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13655)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13601)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13213)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13185)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному вперше люди з інвалідністю отримають безкоштовне оздоровлення (362)
• Які шкідливі речовини можуть містити вологі серветки? (66)
• Госпіталь та медуніверситет Рівненщини перейматимуть литовський досвід (64)
• Тонкощі заварювання кави (61)
• Побив в парку чоловіка телескопічною палицею (60)
• Небезпека вологих серветок (58)
• Пиріг «Чорний ліс» (58)
• Рідні брат та сестра з бабусею загинули у ДТП (56)
• Часникові стрілки корисніші за часник (53)
• Особливості вживання видів води (51)
• Чому варто їсти кабачки, особливо жінкам? (51)
• А ваш шампунь безпечний? (49)
• Про стан печінки «розповість» ваш вказівний палець (47)
• Нецукровий діабет (45)
• Водій напідпитку пропонував хабар поліцейським (37)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"