Та що ж найчастіше не влаштовує споживачів?
За період 2012 року на адресу Держспоживінспекції надійшло 5 письмових звернень від споживачів. Основні питання, з якими звертаються мешканці:
• неякісні телетрансляції телепередач (мерехтіння, іноді взагалі відсутність зображення);
• систематичне підвищення тарифів на послуги відповідно різних пакетів;
• у квитанціях, що отримують від виконавця послуг зазначається: абонентська плата за користування послугою кабельного телебачення вноситься за умови передоплати за наступний місяць до 20 числа поточного місяця. У разі несплати послуг до 20 числа поточного місяця можливе відключення без попередження. Таким чином, споживачі фактично здійснюють оплату за послуги наперед, хоча телекомунікаційних послуг, ще не отримали;
• споживачам практично не можливо додзвонитися за номерами телефонів, що зазначаються в рахунках на оплату послуг для отримання консультацій, чи з’ясування інших обставин щодо якості послуг, оплати, тощо. У зв’язку із вищевикладеним споживачі телефонують на адресу управління;
• споживачі не задоволені тим, що відсутні альтернативні варіанти у виборі виконавця послуг кабельного телебачення. ТОВ Телерадіокомпанія “Рівне ТВМ” є монополістом на ринку телекомунікаційних послуг в нашому регіоні.
За наявності укладеного Договору щодо надання телекомунікаційних послуг, що визначає взаємні права та обов’язки споживача та виконавця послуг, по захист своїх прав можна звернутися на адресу інспекції з питань захисту прав споживачів за адресою м. Рівне, вул. С. Петлюри, 5.