Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №621 від 19.09.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Коментар фахівця

Оптимальний вибір - “Оптимальне таксі”

Щоб дізнатися про роботу таксі, як­то кажуть, з перших вуст, кореспондент "Рівне Ракурс" зустрівся з одним із керівників служб таксі в Рівному ­ директором рівненської філії “Оптимальне таксі” Федорчуком Веніаміном Михайловичем.

­ Які було створено “Оп­тимальне таксі” в нашому місті?

­ Рівне ­ дев’яте місто, яке працює в системі оптимального таксі, що з’явилося близько шести років тому. Спочатку відкрилось представництво у Києві, згодом ­ в інших містах: Харкові, Запоріжжі, Дніпропетровську, Одесі, Сімферополі... У Рівному ми працюємо всього дев’ять місяців. Основна ідея створення ­ впровадження технічного прогресу в роботі таксі з метою полегшення роботи таксистів та, відповідно, покращання комфорту пасажирів і підвищення культури обслуговування за допомогою інноваційних технологій.

­ Які особливості та переваги “Оптимального таксі”?

­ Найперше – це потужна система таксі­диспетчер, що дозволяє автоматизувати всі процеси, потрібні для якісного обслуговування. У нас є автоматизовані робочі місця диспетчерів, які працюють не за допомогою телефонних апаратів, а спеціальної гарнітури. Всі вхідні дзвінки автоматизуються і обробляються системою CallWay. Для покращання якості обслуговування клієнтів, вхідні дзвінки записуються. Трапляються різні ситуації, а запис розмови часто допомагає з’ясувати неточності, згладити непорозуміння, усунути проблеми. Номер кожного клієнта після першого дзвінка записується і підписується ім’ям людини, щоб при повторному дзвінку клієнта можна було назвати по імені. Це приємно клієнту і досить зручно. Щодо цін, то вони в нас оптимальні, як, до речі, і тарифи. Ми гарантуємо якісне обслуговування. У підсумку клієнт отримує те, чого хоче. Ми гарантуємо: 100­відсоткову чистоту, бездоганний зовнішній вигляд, вчасну подачу вибраного автомобіля і досвідчених водіїв.

­ Які вимоги до кожного працівника, та що входить до їхніх обов’язків?

­ Обслуговування водіїв здійснюється за допомогою спеціальної програми. Водій сам може вибрати місце, де йому стояти. Замовлення отримує через СМС­повідомлення з інформацією, куди треба їхати, куди завезти пасажира і тариф. Клієнту ж на телефон теж приходить повідомлення, в якому вказано марку, колір авто і тариф. Коли ми прий­маємо на роботу водіїв, ми укладаємо з ними договір, з’ясовуємо їхнє попереднє місце роботи, перевіряємо всі документи. Якщо водій їде на замовлення, все фіксується ­ де він знаходиться і скільки часу. При виникненні аварійної ситуації, водій, натиснувши відповідну кнопку на телефоні, повідомляє про те, що сталося. За лічені секунди приїздить допомога. Кожна машина, що працює у таксі, внесена в базу ­ колір, марка, номерні знаки авто. Тому водій не може за своїм бажанням замінити машину і використовувати іншу ­ не перевірену. Завдяки цьому контролюється справність кожного автомобіля.

­ Що входить до послуги VIP­таксі?

­ VIP­клієнтам подаються лише нові машини високого класу, такі як: Mercedes, Honda, Renault, Skoda Superb тощо. Є також послуга “драйвер” ­ доставка пасажира, якщо він не може сісти за кермо. Водій приїздить на своєму авто, пересідає у машину клієнта і доставляє його за адресою, ставить автомобіль у гараж. Можна замовити машину з водієм або взяти авто бізнес­класу напрокат.

­ Які особливості послуги “авто­няня”?

­ Послуга “авто­няня” передбачає перевезення діток. Ми забираємо дітей з дитячого садка і школи, привозимо їх додому. Або ж, навпаки, з дому відвозимо до спортивної секції чи до репетитора у чітко визначений час. Для зовсім маленьких пасажирів таксі додатково обладнуються дитячими кріслами.

­ Скільки потрібно чекати таксі?

­ Не більше 10 хвилин. Це завдяки тому, що ми поділили місто на велику кількість районів ­ у нас їх 17. У кожному секторі завжди є наш автомобіль і замовлення приходить до тієї зони, звідки поступив виклик. Протяжність сектора в середньому один кілометр, тому авто швидко прибуває на місце виклику. Завдяки GPS­навігації, ми фіксуємо перебування кожного таксі, якщо водій бачить, що він зараз знаходиться неподалік місця виклику, то може сам туди поїхати, повідомивши про це диспетчера.

­ Як відбувається тарифікація?

­ Тарифікація відбувається автоматично. Нам не треба встановлювати лічильники, адже їх можна обманути. Все визначається автоматизованою системою. Клієнт замовляє таксі, говорить, звідки і куди хоче їхати, програма вираховує найкоротший дозволений маршрут, щоб таксист не возив людину кругами. Тариф приходить клієнту СМС­повідомленням. Це дуже зручно, адже одразу знаєш, скільки слід заплатити. Тарифи фіксовані ­ на вартість не впливає час доби, кілометраж, кількість хвилин витрачених на поїздку. Послугами “Оптимального таксі” можна скористатися у будь­який час доби. Навіть якщо зникає світло, у нас є спеціальне обладнання, яке дозволяє працювати.

­ Скільки автомобілів налічує автопарк “Оптимального таксі” у Рівному?

­ Понад 200 автомобілів, кожного дня ми можемо обслуговувати не менше 1000 пасажирів. Усі машини в хорошому стані, справні, доглянуті.

­ Дякуємо Вам за вичерпні відповіді і сподіваємося, що, скориставшись послугами вашої служби, клієнти отримуватимуть лише задоволення.

19.09.2013


Переглядів: 1169

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 07.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23105)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19034)
• Допомога під час карантину [967] (16160)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15966)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15663)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15576)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15507)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15453)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15439)
• Живи до ста! [965] (15374)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15309)
• Бюджет і ми… [965] (15263)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15166)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15156)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14989)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14930)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14765)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14632)

ТОП-15 свіжого номера:

• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (800)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (736)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (631)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (559)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (317)
• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (190)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (190)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"