Правильно виконали всі включені в тести завдання лише 37 педагогів із 973, які взяли участь в експерименті. Жоден з представників педагогічної спільноти 14 сільських районів і міст цієї області не зміг правильно виконати всі завдання тесту. Менше 25% завдань виконали 11 вчителів математики з 752 учасників експерименту, 33 викладачі англійської мови з 577, 26 - із 410 вчителів фізики... Більшість педагогів змогли виконати тільки 50-75% завдань!
А щодо результатів ЗНО 2014 року для українських учнів результати тут теж не втішні, але вони кращі ніж у викладачів!
Максимальну кількість балів з історії України на ЗНО-2014 отримав лише один випускник поточного року! За відомостями директора Українського центру оцінювання якості освіти Ігоря Лікарчука, тест з історії України, який у країні складали 130 тисяч абітурієнтів, на максимальну кількість балів в 2014 році склали тільки чотири особи. При цьому із них тільки один випускник поточного року навчання, решта – абітурієнти 1955, 1978, 1972 років народження. Виходить, в радянські часи історію вивчали більш ретельніше, адже випускники, які закінчили школу кілька десятків років тому, орієнтуються в історичних питаннях краще ніж сучасна молодь! І це при тому, що книг з історії України зараз багато, і в Інтернеті купа історичних нарисів є, а результату немає.
Щодо точних наук, то тут результат ще гірший - жоден абітурієнт в Україні на ЗНО-2014 не набрав максимальної кількості балів із фізики.
- В цілому я маю сказати, що загальне враження від якості нашої загальної середньої освіти після зовнішнього оцінювання не є оптимістичним. Я б навіть сказав, що воно є дуже і дуже прикрим, - сказав директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук. За його словами, з тестами з математики не впоралися 43% абітурієнтів (набрали до 10 балів), жоден абітурієнт в Україні не набрав максимальної кількості балів (200 балів) із фізики, з біології максимальну кількість балів набрав 1 із 80 тисяч абітурієнтів.
- Ми можемо говорити, що ситуація з природничо-математичною освітою в Україні, а природничо-математична освіта, хто б там не говорив, вона визначає майбутнє, майбутнє науки, майбутнє технологій, майбутнє суспільного розвитку, це питання національної безпеки, природничо-математична освіта в Україні… Час кричати SOS, - додав Лікарчук.
Здавалося б, стільки є інформації, Інтернету, окремих наукових телевізійних каналів - і ось результат...