«На даний момент найважче питання – питання заробітної плати працівників ПАТ «Рівнеазоту», – говорить пан Михайло. – Впродовж останніх тринадцяти років ми не затримували зарплат. Але цього року можна сказати, що «пуля досягнула і нас». Виробництво зупинилося примусово – щоб уникнути аварії. Адже газовики закрили задвижку подачі газу, а без «блакитного палива» наше підприємство працювати не може.
З квітня місяця й по сьогоднішній день триває капітальний ремонт на всіх цехах виробництва. І коли саме запрацює виробництво – точно не знаємо. Причина нашої паузи така: ми чекаємо підйому ціни на ринку до рівня попиту. Адже ми не можемо працювати, поки ринкові ціни будуть такими, що нестимуть нам збитки. Для прикладу, ціна селітри становить 130-132 долари за одну тонну, а на газ – 138-140 доларів… При цьому, поки ми стоїмо наше місце на ринку добрив займають російські підприємці. Сьогодні вони вже контролюють 70% ринку.
Я є фахівцем своєї справи, однак навіть я не бачу шляхів вирішення проблеми: економіка не працює, грошей нема. Такі глобальні питання вирішує не директор підприємства чи виробництва, а більш «значимі» учасники.
Поки, що ми проводимо скорочення в цехах, які вже давно не працюють.
Також мене запитували – коли ж закінчиться ремонт? Відповідаю: вже завтра ми можемо його закінчити, але для повного запуску потрібно сім діб. Ми чекаємо, що в серпні-вересні почнеться активніше використання мінеральних добрив, тим самим збільшиться продаж і закупівля.
Якщо говорити про ситуацію на зовнішніх ринках добрив, то вона теж не проста. Наприклад, ціни в Німеччині установлює сама Німеччина для того, щоб їхній виробник міг добре функціонувати і приносити державі прибуток.А якщо Україна піде на світовий ринок, то її або не пустять, або видадуть квоту на рівні державних домовленостей.
Зі сказаного вище випливає, що держава повинна формувати ринок як і в усьому світі – щоб був баланс між сільськогосподарськими і між хімічними продуктами. Також дуже важливе співробітництво України з іншими державами для встановлення оптимальної ціни закупок.
¤ Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у ЛьвовіПропустивши два швидких м’ячі і ще в першому таймі залишившись у чисельній меншості, «Верес» поступився «Карпатам» у Львові і перервав свою десятиматчеву безпрограшну серію. Ця поразка стала найбільшою за часів відродженого народного клубу і третьою найбільшою для «Вереса» в елітному дивізіоні чемпіонату України....
| | ¤ Cкільки потрібно мити волосся шампунем?Двічі милити голову шампунем – необхідність чи маркетинговий хід? Як насправді правильно мити голову, розповідають експерти....
|
¤ Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?Перед тим як у молодому віці почати ін’єкції ботоксу, варто врахувати всі плюси та мінуси і порадитися з лікарем. Бо є нюанси....
| | ¤ Проблеми з пам’яттю:втома, перевантаження чи щось серйозніше?На забудькуватість скаржаться багато: від молодих до людей похилого віку. Спочатку це проявляється начебто в дрібницях, але часто з віком проблема посилюється, і у якусь мить ми розуміємо, що нам важко на себе покластися, так багато витікає, не утримується, розчиняється ніби в повітрі. І тут ми починаємо замислюватися: це просто накопичилася втома і потрібно з’їздити у відпустку, попити вітамінки, чи справа в чомусь суттєвішому? А раптом провали у пам’яті – ознака захворювання? Давайте проаналізуємо, чому пам’ять може нас підводити і що з цим робити....
|
¤ На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опікиІнцидент стався 7 грудня близько 20:40 на залізничній станції Верба, що на Дубенщині....
| | ¤ У Рівному запрацювала нова модель громадського транспортуМожна сміливо говорити про те, що з 1 грудня у Рівному почала працювати нова модель громадського транспорту. Так, на вулиці міста виїхали нові автобуси, які курсують за маршрутом 47А. А загалом для зменшення заторів у місті значно зменшилася кількість маршруток малої місткості....
|
|