Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Листопад 2024p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Грудень 2024p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | |
|
Новини Рівне
|
|
#Ракурс подій У Рівному для споживачів природного газу відкрили сучасний центр обслуговування
1 серпня у Рівному по вулиці Грушевського, 77 ПАТ «Рівнегаз» та ТОВ «Рівнегаз Збут» відкрили новий Центр обслуговування клієнтів (ЦОК). Відтепер понад 110 тисяч побутових споживачів газу обласного центру і Рівненського району зможуть в одному місці не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Відкриття ЦОКу стало черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Рівненщини. Фахівці ЦОКу спроможні за день прийняти понад 800 клієнтів. У клієнтській зоні працюють 17 комунікабельних менеджерів, які володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань по газопостачанню.
«Робота нового центру полягає у наданні споживачам широкого спектру послуг - починаючи від укладання договорів на розподіл та постачання газу, видачі довідок і консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі», - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу Володимир Новосад.
Однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформують щодо наявності і номеру місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Зручне місцерозташування, сучасний дизайн, просторі і світлі приміщення, ергономічні дивани і кулери з водою дозволяють забезпечити необхідний комфорт клієнтам при наданні послуг. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Не забули і про людей з обмеженими можливостями та про батьків із дітками - при вході є спеціальний пандус та дитячий куточок.
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1199 від 24.12.2024p. |
¤ Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у ЛьвовіПропустивши два швидких м’ячі і ще в першому таймі залишившись у чисельній меншості, «Верес» поступився «Карпатам» у Львові і перервав свою десятиматчеву безпрограшну серію. Ця поразка стала найбільшою за часів відродженого народного клубу і третьою найбільшою для «Вереса» в елітному дивізіоні чемпіонату України....
| | ¤ Cкільки потрібно мити волосся шампунем?Двічі милити голову шампунем – необхідність чи маркетинговий хід? Як насправді правильно мити голову, розповідають експерти....
| ¤ Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?Перед тим як у молодому віці почати ін’єкції ботоксу, варто врахувати всі плюси та мінуси і порадитися з лікарем. Бо є нюанси....
| | ¤ Проблеми з пам’яттю:втома, перевантаження чи щось серйозніше?На забудькуватість скаржаться багато: від молодих до людей похилого віку. Спочатку це проявляється начебто в дрібницях, але часто з віком проблема посилюється, і у якусь мить ми розуміємо, що нам важко на себе покластися, так багато витікає, не утримується, розчиняється ніби в повітрі. І тут ми починаємо замислюватися: це просто накопичилася втома і потрібно з’їздити у відпустку, попити вітамінки, чи справа в чомусь суттєвішому? А раптом провали у пам’яті – ознака захворювання? Давайте проаналізуємо, чому пам’ять може нас підводити і що з цим робити....
| ¤ На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опікиІнцидент стався 7 грудня близько 20:40 на залізничній станції Верба, що на Дубенщині....
| | ¤ У Рівному запрацювала нова модель громадського транспортуМожна сміливо говорити про те, що з 1 грудня у Рівному почала працювати нова модель громадського транспорту. Так, на вулиці міста виїхали нові автобуси, які курсують за маршрутом 47А. А загалом для зменшення заторів у місті значно зменшилася кількість маршруток малої місткості....
| |
|