Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №782 від 27.10.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Листопад 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Грудень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Новини Рівне
QRcode

#Родинна справа

«ДП Рівнетрансекспедиція»: Справді професійний сервіс!

«ДП Рівнетрансекспедиція»: Справді професійний сервіс!

А також відповідальність, повага до клієнта, висока надійність та якість, переконаний директор компанії Андрій ГОРДІЄВИЧ

До бізнесового Олімпу родина Гордієвичів крокувала 20 років. Засноване її главою, Ігорем Олександровичем, автотранспортне підприємство працює під різними назвами на ринку міжнародних автомобільних перевезень з 1996 року. В 2000-му було перереєстроване в ТзОВ-фірму «ДП Рівнетранс­експедиція». З перших днів діяльності підприємство є членом АсМАП - Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України. Починали працювати, маючи у своєму парку шість автомобілів МАЗ-54323 із напівпричепами Schmitz. Сьогодні своєчасне та якісне виконання перевезень забезпечують 12 сучасних вантажних автопоїздів «Mercedes-Benz» із напівпричепами Kоgel місткістю 90 кубічні метри та вантажопідйомністю понад 20 тонн. Весь рухомий склад відповідає вимогам міжнародного стандарту Євро-4 та Євро-5.

Напередодні Дня автомобіліста кореспондент «Рівне-Ракурсу» зустрівся з Андрієм Ігоровичем ГОРДІЄВИЧЕМ (на фото), який у січні цього року, після передчасної втрати батька, очолив підприємство, що забезпечує роботою майже сорок працівників.

«Поступово вивчив весь виробничий механізм забезпечення ефективної роботи компанії»

- Андрію, коли Ви долучилися до родинного бізнесу?

- Десять років тому. З 2006-го, будучи студентом IV курсу Національного університету водного господарства та природокористування, який невдовзі закінчив за фахом «Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті», я вже працював на підприємстві помічником механіка, відповідав за ремонт і технічне обслуговування автопоїздів. Згодом займався логістикою, постачанням запчастин, сервісними станціями. Після призначення заступником директора фірми повністю присвятив себе менеджменту. Таким чином, поступово вивчив весь виробничий механізм забезпечення ефективної роботи фірми. Головним моїм наставником і вчителем був батько, він понад 40 років свого життя віддав транспортній галузі, з них більше 25 - вантажним перевезенням у міжнародному сполученні. Працював разом із Віктором Антоновичем Чайкою в облавтоуправлінні та в компанії «КамазТрансСервіс», яка була одним із першопрохідців на ринку міжнародних вантажних автоперевезень в Україні, потім започаткував із нуля власний бізнес.

- Які напрямки автоперевезень є пріоритетними для Вашої компанії?

- Наші автопоїзди виконували перевезення з України, Росії, Білорусі в країни Західної Європи (в основному, в Італію) та у зворотному напрямку. Маємо напрацьовані маршрути в Німеччину, іноді на замовлення доставляємо вантажі в Іспанію, Францію, Бельгію та Голландію. Автоперевезення здійснюємо на основі угод, укладених із провідними західними й українськими замовниками та експедиторами, які протягом тривалого часу підтвердили свою надійність і ділову репутацію успішною спів­працею з нами. Досвід роботи провідних фахівців фірми у сфері міжнародних автоперевезень - 25 і більше років. Ми активно працюємо над розширенням зв’язків з європейськими партнерами, поповнюємо власний парк вантажних автомобілів сучасними автопоїздами кращих світових виробників.

На земельній ділянці площею 0,4 гектара у зручному районі Рівного, по вулиці Грушевського, побудували гараж для ремонту та сервісного обслуговування сідлових автотягачів і вантажних автомобілів, напівпричепів та осeй напівпричепів BPW i SAF, сервісну станцію по заміні мастил, стоянку та сучасний офіс. Переступивши його поріг, замовник уже в перші хвилини спілкування з експедиторами відчуває, що «ДП Рівнетрансекспедиція» - це дійсно професійний сервіс, відповідальність, повага до клієнта, висока надійність та якість перевезень будь-якого вантажу за місцем призначення із застосуванням всіх видів страхування, в тому числі страхування відповідальності перевізника відповідно до Міжнародної Конвенції CMR.

- В лютому 2007 року я взяв перше і, на жаль, останнє інтерв’ю у Вашого батька. Минуло десять років. Наскільки зміцніла матеріальна база підприємства за ці роки?

- З того часу автопарк підприємства майже весь оновився. Ми мусимо йти в ногу з прогресом, міняти автопоїзди, оскільки вони з часом перестають відповідати європейським екологічним нормативам. Сьогодні всі фури відповідають вимогам міжнародних стандартів Євро-4 та Євро-5. За кожним автомобілем закріплені по два водії, часом - по три на дві машини.

«Жодне автопідприємство в нашій державі не може конкурувати по зарплаті з європейськими фірмами»

- Андрію, Ваше підприємство, напевне, зачепила плинність кадрів, адже зараз багато українських водіїв виїжджають працювати за кордон…

- Зачепила вона всіх автоперевізників в Україні, абсолютно всіх. Через економічні негаразди в державі ми не можемо забезпечити водіїв такими високими заробітками, як у європейських країнах. Дуже багато наших водіїв нині працюють у Польщі, країнах Балтії. У нас за останній рік п’ять-шість хороших водіїв подалися на закордонні заробітки. Така ситуація не тільки на нашому підприємстві. Йдуть або дуже хороші водії, або молоді, які ніби навчилися їздити, але вже хочуть заробляти більше. Сьогодні жодне автопідприємство в нашій державі не може конкурувати по зарплаті з європейськими фірмами, тому і плинність кадрів велика.

- Як нинішня економічна ситуація впливає на ринок міжнародних автоперевезень?

- Ми залежимо від економіки. Як працюють заводи, як напов­ню­ють ринок своєю продукцією - так ми і працюємо. Якщо продукція експортується - у нас є робота. Працюємо не так добре, як до 2008 року - тоді для українських автоперевізників була найбільш сприятлива економічна ситуація. Нині ж стараємося максимально швидко їздити, чим побільше виконувати рейсів.

- В організації своєї роботи Ви більше покладаєтеся на транспортно-експедиційні контори чи на власну експедиційну службу?

- В нас є людина, яка займається чисто експедиційною службою, вона відповідає за завантаження автомобілів, щоб вони не простоювали. Також працюємо з експедиціями та замовниками. В пошуках кращих варіантів постійно розширюємо клієнтську базу, шукаємо нових клієнтів, нові експедиції. Стараємося виходити безпосередньо на замовника, тому що напряму з ним завжди вигідніше працювати.

- Я хотів звернути увагу Ваших потенційних клієнтів на те, що в Україні дуже поширився такий вид шахрайства: створюються фірми-одноденки, купили стареньку фуру, взяли замовлення, отримали гроші за фрахт, завантажили автомобіль, виїжджають на маршрут, міняють номери, після чого і машина, і вантаж безслідно щезають.

- В нас такого нема.

- Я ж не кажу про Ваше підприємство, а маю на увазі те, що замовникам на це треба звертати увагу і працювати тільки з перевіреними автоперевізниками.

- Звичайно. Замовники, в основному, ведуться на низьку ціну. Наша ж фірма, яка ретельно сплачує всі податки, яка з 1996 року працює легально, дотримується певного рівня ціни, нижче якого ми не можемо її опустити, бо це нам буде йти в мінус. А ці фірми-одноденки просто ставлять замовнику нижчу ціну. А замовник: «О, добре! Я знайшов дешевше транспорт!». Ну, знайшов дешевше, а потім має дорогу халепу.

«АсМАП – єдина в Україні організація, яка реально захищає права та лобіює інтереси автоперевізників»

- В усій країні перевізники майже втратили ринок перевезень у Росію і звідти через російську агресію на Сході. Ви це відчули?

- Ми завжди багато возили вантажів з Європи на Росію і у зворотному напрямку. Після подій на Сході перестали їздити до «північного сусіда». Тож тепер працюємо у двох напрямах: Європа-Україна та Україна-Європа. «ДП Рівнетрансекспедиція» мало працює в Рівному, більше у східній частині країни: Дніпро, Запоріжжя, Суми, Харків - звідтіля йдуть вантажі, там більше є що возити. Основні вітчизняні експортні вантажі - пиломатеріали, абразивні матеріали, двоокис титану, адипінова кислота і труби. Що стосується імпортних вантажів, то це, зазвичай, технологічне обладнання, меблі, текстиль, медичні препарати, матеріали для хімічної промисловості. Компанія має повний пакет документів, що дозволяють перевозити небезпечні вантажі (ADR). Кожен автомобіль відповідно обладнаний для спецрейсів, а водії пройшли спеціальну підготовку та мають необхідні свідоцтва. Наявність дозволів ЄКМТ (Європейської Комісії Міністрів Транспорту) надає можливість доставляти вантажі між країнами в максимально короткі терміни.

- Ваша підприємство з перших днів свого існування стало членом Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України. Ви відчуваєте її допомогу у вирішенні наболілих проблем ринку міжнародних автоперевезень?

- Асоціація завжди відстоювала і відстоює права українських автоперевізників. Дуже допомагають з’їзди та конференції, які відбуваються у столиці. На такі всеукраїнські заходи завжди приходять люди з міністерств і різних державних служб. З ними можна поспілкуватися, розповісти, що ми хочемо, які у нас проблемні питання. Асоціація завжди виконувала роль ретранслятора наших проблем, доносила їх до влади. АсМАП - єдина в Україні організація, яка реально захищає права та лобіює інтереси автоперевізників.

- Ви можете через «Рівне-Ракурс» привітати свій колектив, усіх водіїв Рівненщини із професійним святом - Днем автомобіліста.

- Передусім хотів би перед святом згадати про батька, який передчасно покинув родину і колектив створеного ним підприємства. Він залишив у спадок дітям бізнес, який приносить користь суспільству. На даний час я, очоливши компанію, маю достойну роботу, яку зараз не так просто знайти. На нашому підприємстві трудяться майже півсотні працівників і цим забезпечують свої родини. Їх насамперед вітаю із професійним святом. Що можна побажати всім автомобілістам Рівненщини? Щоб колеса крутилися, щоб було все добре в країні - тоді все буде добре і в нас. «Ні жезлика, ні цвяшка», постійних замовників на вантажні автоперевезення, завжди зеленого світла і поменше проблем в житті та на дорозі!

27.10.2016Спілкувався Олесь ДУБОВИК

ТзОВ-фірма «ДП Рівнетрансекспедиція»; 33003, м.Рівне, вул. Уласа Самчука, 5. Тел./факс: (0362) 62-30-14, тел.: 62-30-13, 62-30-36; е-mail: admin@rtf.rivne.com; www.rft.rivne.com


Переглядів: 1983

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1199 від 24.12.2024p.
¤ 
Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові

Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові

Пропустивши два швидких м’ячі і ще в першому таймі залишившись у чисельній меншості, «Верес» поступився «Карпатам» у Львові і перервав свою десятиматчеву безпрограшну серію. Ця поразка стала найбільшою за часів відродженого народного клубу і третьою найбільшою для «Вереса» в елітному дивізіоні чемпіонату України....

¤ 
Cкільки потрібно мити волосся шампунем?

Cкільки потрібно мити волосся шампунем?

Двічі милити голову шампунем – необхідність чи маркетинговий хід? Як насправді правильно мити голову, розповідають експерти....

¤ 
Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?

Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?

Перед тим як у молодому віці почати ін’єкції ботоксу, варто врахувати всі плюси та мінуси і порадитися з лікарем. Бо є нюанси....

¤ 
Проблеми з пам’яттю:

Проблеми з пам’яттю:

втома, перевантаження чи щось серйозніше?

На забудькуватість скаржаться багато: від молодих до людей похилого віку. Спочатку це проявляється начебто в дрібницях, але часто з віком проблема посилюється, і у якусь мить ми розуміємо, що нам важко на себе покластися, так багато витікає, не утримується, розчиняється ніби в повітрі. І тут ми починаємо замислюватися: це просто накопичилася втома і потрібно з’їздити у відпустку, попити вітамінки, чи справа в чомусь суттєвішому? А раптом провали у пам’яті – ознака захворювання? Давайте проаналізуємо, чому пам’ять може нас підводити і що з цим робити....

¤ 
На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки

На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки

Інцидент стався 7 грудня близько 20:40 на залізничній станції Верба, що на Дубенщині....

¤ 
У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту

У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту

Можна сміливо говорити про те, що з 1 грудня у Рівному почала працювати нова модель громадського транспорту. Так, на вулиці міста виїхали нові автобуси, які курсують за маршрутом 47А. А загалом для зменшення заторів у місті значно зменшилася кількість маршруток малої місткості....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (22517)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (18451)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15482)
• Допомога під час карантину [967] (15456)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15198)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15065)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15001)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (14950)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14926)
• Живи до ста! [965] (14866)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (14827)
• Бюджет і ми… [965] (14803)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (14680)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (14652)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14529)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14470)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14124)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14088)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту (709)
• На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки (96)
• Різниця між пральним порошком і капсулами (93)
• Енергетична безпека: на Рівненщині розвиваються альтернативні джерела енергії (84)
• Як позбутися неприємного запаху цибулі на руках після готування? (83)
• Проблеми з пам’яттю: (73)
• Чи можна нагрівати мед? (72)
• Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові (72)
• Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики? (71)
• Фундучна картопля (70)
• Рецепт домашніх патчів (70)
• Cкільки потрібно мити волосся шампунем? (70)
• Сушарки проти паперових рушників: що безпечніше для здоров’я? (69)
• Анастасія Либак провела розминку з учнями Жобринського ліцею (68)
• Чи нешкідливо вмиватися мінеральною водою? (65)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"