Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №909 від 23.04.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Листопад 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Грудень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Новини Рівне
QRcode

#автозвук

Як вибрати акустику в автомобіль

Як вибрати акустику в автомобіль

Більшість автолюбителів в наш час замислюються про хороше якісний звук в своєму авто.

Одним з його складових і значущих компонентів є акустика https://splaudio.com.ua/catalog/avtoakustika/. Потрібно визнати, що, на жаль, не завжди в придбаному автомобілі встановлена хороша штатна акустика, що забезпечує якісне звучання. Та й місце розташування її теж часто залишає бажати кращого. Тому не дивно, що все більше автовласників приходить до висновку, що штатну акустику необхідно міняти. Її вибір - справа дуже непроста, але якщо знати ази, то це процес значно спрощується. Отже, давайте сьогодні спробуємо розібратися в тому, як же все-таки підібрати акустичну систему в авто, і на що слід звернути увагу в першу чергу.

1) Тип. Автомобільна акустика буває 2х видів: компонентна і коаксіальна. Назва компонентна говорить сама за себе. У цього типу акустики все компоненти, (випромінювачі), що працюють кожен у своїй смузі частот, розташовуються окремо один від одного. При цьому поділ частот здійснюється так званими кроссоверами, що розташовуються поза динаміка. У коаксіальних акустичних системах високочастотні, середньочастотні і низькочастотні динаміки зібрані разом в одній колонці, при цьому кросовера, як правило, прикріплюються до кошику динаміка. Це нескладні акустичні системи, які просто монтуються і мають більш низькою вартістю. Вони користуються популярністю в основному в тих випадках, коли важливо не стільки якість звуку, скільки присутність музики в авто. Установка компонентної системи вимагає певних навичок, але при цьому можна добитися більш якісного звучання. Найбільш поширені компонентні системи мають пару середовищі-низькочастотних динаміків (мідбасів) і пару високочастотних динаміків (твіттерів). Більш досконалі акустичні системи можуть забезпечуватися навіть сабвуфером. Тому людям з «досвідченим» музичними запитами варто звернути увагу саме на компонентну акустику.

2) Розміри. Найпоширенішими є такі розміри динаміків: круглих «4» (10см), «5» (13см), «6» (16см), «6.5» (17см), «8» (20см) і «10» (25см), овальних «4х6», «5х7», «6х9», «7х10». Говорячи про цей параметр, слід врахувати кілька аспектів. Перший полягає в тому, що чим більше розмір дифузора, тим краще будуть відтворюватися низькочастотні звуки. А при його зменшенні краще звучать високі частоти. Тому найбільш оптимальним варіантом можна вважати автомобільні колонки круглої форми розміром 16-17см ( «6», «6,5») та овальні т.зв. «6х9», вони краще відтворюють низькі частоти. Динаміки меншого розміру 10-13см не дадуть такої промальовування «низів», тому для більш об'ємного звуку вам навряд чи їх порадять. Суть другого аспекту полягає в тому, що в різних авто штатні місця під установку акустики відрізняються. Стандарти, безперечно, є, вони варіюються, як

правило, в межах 10-16см., але, тим не менше, щоб не довелося, потім перепилювати дверну карту, краще звернути на це увагу. Хоча, якщо планується створення в авто дуже хорошого звучання, і переробка штатних місць під акустику вас не лякає, то цей аспект можна пропустити і зробити акцент на акустичних системах розміром 16см і вище, «6х9» і більш.

3) Кількість смуг. Кожна смуга - це певна частота, яку відіграє динамік. Зазвичай їх кількість дорівнює 2-3м (середні, низькі, високі частоти). Бувають системи, що мають 3 смуги і більше. Багато заблуждаётся, думаючи, що чим більше смуг, тим краще, насправді все йде не зовсім так, набагато поліпшити якість звуку вони не зможуть. Справа в тому, що узгодити роботу більш ніж 3-х динаміків в 1й акустичної системі досить складно. Ідеальними можна вважати фронтальні трьох- смугові системи, і тилові двох -полосние. І вибираючи динаміки, гнатися за кількістю смуг не варто, 3х цілком достатньо, набагато важливіше те, з якого матеріалу вони зроблені, але про це трохи пізніше.

4) Потужність і чутливість. Говорячи про потужність, потрібно відзначити те, що вона як і у магнітол буває номінальної і пікової. Номінальна забезпечує прослуховування музики на протязі більш тривалого періоду часу, і саме вона є основоположною. Максимальну (пікову) динамік може витримати дуже короткий проміжок часу, інакше можливі руйнування підвісу дифузора, перегрів котушки та інші неполадки. Акустика з великими показниками потужності розрахована під підсилювач. А взагалі краще запам'ятати один простий принцип, щоб не спалити динаміки. Не залежно від того буде використовуватися штатний підсилювач головного пристрою або зовнішній, потрібно вибирати динаміки з такою максимальною потужністю, яка в 3 рази перевищує пікову потужність підсилювача. Набагато важливіше такий параметр як чутливість. Вона вимірюється в децибелах, і показує тиск звуку, яке видає акустика на відстані 1м при подачі потужності в 1 Вт. Чим чутливість більше, тим краще буде відігрувать акустика без підсилювача. Він знадобитися при низьких показниках, як правило, від 90 децібел і нижче. Також потрібно враховувати і резонансну частоту. Від неї залежить глибина басів. Чим вона нижче, тим краще відтворюються низькі частоти.

5) Матеріали, з яких виготовляються динаміки, теж має значення при виборі автоакустики. Найбільш якісно відтворюють звук акустичні системи, у яких високочастотні динаміки (пищалки) виготовлені з шовку з великим куполом або із заліза, а дифузори мидбаса - з паперу або пресованого картону і бажано зі спеціальним просоченням, щоб уникнути негативного впливу вологи. Кращим матеріалом для магніту динаміків є неодим. Акустика з такими магнітними системами могутніше звичайних, але при цьому легше і займає менше посадкового місця, а це плюс при установці.

6) Музичні уподобання грають свою певну роль при виборі акустики в авто. Справа в тому, що певні динаміки добре відіграють електронну музику, але зовсім не підходять під інструментальну і класику і навпаки. «Золота середина» в принципі існує, але це, як правило, системи з більш дешевого цінового сегменту, а відповідно і грають вони гірше. Як правило, певні бренди підходять більше під то, чи інший напрямок музики. Наприклад, JBL і Hertz краще басят, Morel краще підійде під інструментальну музику. Якщо говорити про рекомендації щодо якогось конкретного бренду, тобто досить багато виробників, які є лідерами в в сфері автоакустики: Hertz, Focal, Infinity, JBL, DLS, Ground Zero, Boston Acoustic, Alpine, Helix ... Говорити про те яка все-таки найкраща вельми непросто, адже майже у кожного бренду є свої топові лінійки, та й враховувати, говорячи про звук в авто, потрібно всю систему в цілому: магнітолу, підсилювач, сабвуфер, і то, як вона звучить в зборі, а не окремо. Також потрібно розуміти, що якою б якісною і потужною не була б акустика, нехай навіть найвищих лінійок і самих іменитих виробників, але в зв'язці з простої дешевої магнітолою, навряд чи вона покаже «вищий пілотаж». Є один вірний спосіб - слухати і вибирати виключно те, що сподобається. Правда не варто забувати про те, що на стенді музика звучить по-іншому, ніж в авто. Найбільш поширених місць для монтажу автомобільної акустики: в торпеду, в передні і задні двері, а також в задню полку. Давайте розглянемо всі ці варіанти по порядку. Отже, установка динаміків в торпеду, в принципі, це добре (особливо коли є штатні місця) звук розташовується високо, створюється т.зв. «Сцена». Але при цьому потрібно враховувати, що торпеду може переповнювати «оркестр» зі сторонніх скрипів і шумів, що виходять із щілин між стиками пластика (особливо у вітчизняних авто).

Тому даний варіант потрібно застосовувати в тандемі з шумоізоляцією, інакше результату, очікуваного Вами, він не принесе. Монтаж акустики в передні двері вже цікавіше. Навіть установка недорогих коаксіальних динаміків в штатні місця, буде краще установки в торпеду. По-перше, з'являється можливість монтажу динаміків більшого розміру, ніж в торпеду (16см і вище), а вони краще відіграють низькі частоти. По-друге, в передню, двері можна встановити компонентні системи, з подальшим винесенням «пискавок», наприклад, на стійки передніх дверей або на кути торпеди. Це дозволить створити «звукову сцену» на рівні слухача. На жаль, коли мова йде про коаксіальних динаміках, то через їх конструктивних особливостей, можливості розташувати високочастотні «пищалки» вище немає. І виходить, що грають вони в ноги переднім пасажирам. В такому випадку про «сцені» можна забути. Пищалки краще розташовувати на рівні слухача, і направляти їх дифузором на вітрове скло або в салон. Якщо часто їздять пасажири на задніх сидіннях, і їм теж потрібно забезпечити хороший звук, то в задні двері потрібно ставити коаксіальні системи, бажано розміром 16см і більше. В іншому випадку, можна вдатися до установки в задню полицю овалів. Це дасть можливість підвищити бас і створити більш об'ємне звучання.

Бажано обмежити верхні частоти середніми, щоб основна звукова картина був все ж в передній частині автомобіля. Не забуваємо при цьому про посилення полки і про покриття її шумопоглиначів. Також необхідно враховувати монтажну глибину, щоб динамік помістився в штатне місце і не перешкоджав роботі стеклопод'емника. Говорячи про автоакустики, не слід забувати про шумоізоляцію салону, адже це одна з основоположних якісного звуку. Також акустика повинна бути правильно встановлена в авто, а це вельми делікатне питання і довіряти його слід тільки фахівцям в даній області. Акцентувати увагу, в першу чергу, потрібно на брендах з хорошою репутацій, що працюють на ринку автозвуку не перший рік. Автомобіль досить складне середовище для створення правильного звуку, і про це потрібно пам'ятати.

23.04.2019


Переглядів: 2120

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1199 від 18.12.2024p.
¤ 
Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові

Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові

Пропустивши два швидких м’ячі і ще в першому таймі залишившись у чисельній меншості, «Верес» поступився «Карпатам» у Львові і перервав свою десятиматчеву безпрограшну серію. Ця поразка стала найбільшою за часів відродженого народного клубу і третьою найбільшою для «Вереса» в елітному дивізіоні чемпіонату України....

¤ 
Cкільки потрібно мити волосся шампунем?

Cкільки потрібно мити волосся шампунем?

Двічі милити голову шампунем – необхідність чи маркетинговий хід? Як насправді правильно мити голову, розповідають експерти....

¤ 
Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?

Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?

Перед тим як у молодому віці почати ін’єкції ботоксу, варто врахувати всі плюси та мінуси і порадитися з лікарем. Бо є нюанси....

¤ 
Проблеми з пам’яттю:

Проблеми з пам’яттю:

втома, перевантаження чи щось серйозніше?

На забудькуватість скаржаться багато: від молодих до людей похилого віку. Спочатку це проявляється начебто в дрібницях, але часто з віком проблема посилюється, і у якусь мить ми розуміємо, що нам важко на себе покластися, так багато витікає, не утримується, розчиняється ніби в повітрі. І тут ми починаємо замислюватися: це просто накопичилася втома і потрібно з’їздити у відпустку, попити вітамінки, чи справа в чомусь суттєвішому? А раптом провали у пам’яті – ознака захворювання? Давайте проаналізуємо, чому пам’ять може нас підводити і що з цим робити....

¤ 
На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки

На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки

Інцидент стався 7 грудня близько 20:40 на залізничній станції Верба, що на Дубенщині....

¤ 
У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту

У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту

Можна сміливо говорити про те, що з 1 грудня у Рівному почала працювати нова модель громадського транспорту. Так, на вулиці міста виїхали нові автобуси, які курсують за маршрутом 47А. А загалом для зменшення заторів у місті значно зменшилася кількість маршруток малої місткості....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (22487)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (18437)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15469)
• Допомога під час карантину [967] (15441)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15183)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15050)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14987)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (14937)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14910)
• Живи до ста! [965] (14852)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (14811)
• Бюджет і ми… [965] (14789)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (14665)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (14635)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14516)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14456)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14107)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14074)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту (376)
• Енергетична безпека: на Рівненщині розвиваються альтернативні джерела енергії (64)
• Різниця між пральним порошком і капсулами (64)
• Проблеми з пам’яттю: (60)
• Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові (60)
• На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки (58)
• Сушарки проти паперових рушників: що безпечніше для здоров’я? (58)
• Як позбутися неприємного запаху цибулі на руках після готування? (57)
• Чи можна нагрівати мед? (57)
• Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики? (57)
• Анастасія Либак провела розминку з учнями Жобринського ліцею (56)
• Фундучна картопля (56)
• Cкільки потрібно мити волосся шампунем? (56)
• Рецепт домашніх патчів (55)
• Чи нешкідливо вмиватися мінеральною водою? (54)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"