№1078 від 01.08.2022p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Мар’ян Года: «Пива пити менше не стали, але тих, хто його споживає, стало менше…»Тема економіки у військовий час цікава сама по собі, оскільки працювати реальному сектору економіки у військовий час набагато важче, ніж у мирний, а значення економіки на війні дуже велике. Одним з підприємств Рівненщини, яке успішно працює сьогодні, є торгова марка «Рівень». З її керівником, депутатом Рівненської міської ради Мар’яном Годою автор і зустрівся. – Мар’яне Адамовичу, як Вашому підприємству і всій галузі працюється останні п’ять місяців? – Складно. На початку війни вся наша галузь зупинилась. Були введені обмеження на реалізацію пива. Я не вважаю це рішення найоптимальнішим в умовах війни, адже державі потрібно десь брати гроші, а пивзаводи завжди платили податки і платили їх доволі багато. Коли обмеження були зняті, частина підприємств не змогла поновити роботу. В першу чергу, це заводи групи компаній San ІnBev, яким належать торгові марки «Чернігівське», «Рогань» та «Янтар». Вони займають дуже вагому частину пивного ринку України. Також не відновив випуск продукції завод «Оболонь». Низка менших виробництв у Лисичанську, Мелітополі та інших містах сходу також не працює. Але, в цілому, наша галузь почала працювати і дефіциту пива в Україні немає. Хочу сказати, що наше підприємство навіть наростило у військовий час обсяги виробництва десь на 15%. Це дуже добре, адже у підприємства з’явились кошти, люди отримують зарплатню, а держава податки. Так що, в цілому, ситуація в нашій галузі досить непогана. – А пити пива у військовий час люди стали більше чи менше? - В мене немає статистики зі споживання пива, але за моїми спостереженнями, ті, хто пиво пив – менше його споживати не стали, але є нюанс. Самих споживачів нашої продукції стало менше. Хтось поїхав за кордон, а хтось воює на фронті. – Які Ваші прогнози по економічній ситуації в Україні. - В наших реаліях прогнози – річ невдячна. Але мене дуже непокоїть зростання курсу іноземної валюти. Україна – країна імпортозалежна. Ми дуже багато закуповуємо за кордоном і тому послаблення гривні суттєво вплине на вартість всіх продуктів, в тому числі і пива. На жаль, в такій ситуації українці стають біднішими і будуть змушені заощаджувати на придбанні продуктів, особливо не першої необхідності. А пиво не є таким продуктом. Так що я не очікую для нашої галузі легких часів. – Ваші плани на майбутнє. Планів в нас багато. На жаль, нам дуже завадила пандемія коронавірусу, але ми наполегливо йдемо до нашої мети – створити у Рівному історичний Пивний квартал. Навіть під час війни ми не зупинили роботи зі створення музею пива. Також добудовуємо четверту чергу нашого готелю. Обидва об’єкти плануємо відкрити на Покрову. Сподіваюсь, що нам це вдасться і місто Рівне отримає нові привабливі соціальні об’єкти. Ну і, звісно, ми працюємо, аби наблизити нашу Перемогу, в яку щиро віримо і яка так потрібна українському народу.
Коментарі (0):
|
© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |