«Головна порада для споживачів: завжди зберігайте документи, що підтверджують факт купівлі-продажу. Це можуть бути договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт. При відсутності таких документів захистити права споживача практично неможливо», – наголосила Оксана Немкович, заступниця начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на тематичному брифінгу у Рівненській ОДА.
Також, купуючи товар, потрібно уважно ознайомитись з інформацією про нього, його особливості та вимоги щодо експлуатації. Адже часто трапляються випадки, коли через незнання людина сама зіпсувала товар.
У межах Рівненщини функціонує 6 консультаційних центрів, куди можна звернутися із скаргою.
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області: e-mail: vetmed@rivneprod.gov.ua, м. Рівне, вул. Малорівненська, 91, тел. (0362) 63-36-30, (0362) 62-32-83.
Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області: м. Рівне, вул. Поповича, 65 А, uzs2016rivne@ukr.net, тел. (0362) 62-85-72, (067) 687-83-48.
Управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області: м. Рівне, вул. Василя Червонія, 39, rivne_fito@ukr.net, rivne18karantun@meta.ua, тел. (0362) 46-01-71.
Вараське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області: Вараський р-н, смт Володимирець, вул. Грушевського, 2, vetmed_volod16@ukr.net, тел. (03634) 2-33-13.
Дубенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області: Дубенський р-н, с. Рачин, вул. Лугова, 1, udpss_raidubno@ukr.net, тел. (03656) 4-58-28.
Сарненське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області: м. Сарни, вул. Варшавська, 30, e-mail: sarnuvetmed@ukr.net, тел. (03622) 3-51-43.